חן לבנון. צילום: אסף קליגר
חן לבנון. צילום: אסף קליגר
לוגו קליקסמוב
לוגו קליקסמוב
הודעה לעיתונות

קליקסמוב עוברת לרוטשילד 22 - הבניין שמאכלס את פייסבוק

החברה, שצמחה פי 10 בשנה שחלפה, שוכרת 500 מ"ר בבניין שמאכלס עתה את פייסבוק; קליקסמוב היא מובילה עולמית שפיתחה פלטפורמה לפרסום מבוסס תוצאות במובייל

קליקסמוב (ClicksMob) הישראלית, המפתחת פלטפורמה לפרסום מבוסס תוצאות במובייל, עוברת למתחם ההיי טק המתפתח בשדרות רוטשילד. החברה עברה למגדל רוטשילד 22, בו שכרה כ-500 מ"ר בקומה ה- 18 בבניין. רוטשילד 22, הינו מתחם משרדים יוקרתי, המיועד להשכרה, ומאוכלס ברובו על ידי חברות היי טק, בהן חברת פייסבוק, AOL וחברות נוספות.

לקליקסמוב משרדים בניו יורק, בתל אביב ובחודשים הקרובים יוקם מטה החברה בסן פרנסיסקו. החברה נמצאת בצמיחה אדירה וצפויה לשלש את כח האדם בחברה בשנת 2015. בשנה שחלפה צמחה פעילותה העסקית של החברה פי 10 והיא נחשבת למובילה עולמית בתחום הפרסום מבוסס תוצאות במובייל.

"עקב הגידול המהיר של החברה חפשנו משרדים שיאפשרו לנו לייצר אווירה כיפית ומיוחדת ועדיין יאפשרו גמישות להוספת עובדים נוספים לאורך הדרך", אמרה חן יהב לבנון, מנכ״לית קליקסמוב. "כחברה צומחת, חשוב לנו למשוך את העובדים הטובים ביותר בשוק וסביבת עבודה נעימה ומרשימה היא כלי חשוב להשגת מטרה זו".

קליקסמוב, שהוקמה בינואר 2013, היא חברה שממומנת באופן מלא על ידי מייסדיה. החברה, שהפכה לרווחית כבר בחודש השלישי להקמתה, לקחה את מודל האפיליאייט (affiliate marketing), והביאה אותו לתחום הצומח ביותר – תחום המובייל. החברה למעשה פיתחה פלטפורמה שמהווה נקודת מפגש למפרסמים מחד, וגופי מדיה מאידך (בעלי אפליקציות, משחקי מובייל, יצרני תוכן ועוד) ומאפשרת להם לרכוש ולהעביר טראפיק במובייל, לאפשר למשתמשים לבצע רכישות באפליקציה, לקדם מוניטיזציה באפליקציות ולהגדיל את ה-ROI בכל הנוגע לפרסום במכשיר הנייד. מודל הפרסום מבוסס תוצאות של קליקסמוב למעשה מוריד את הסיכון של לקוחותיה מאחר וקליקסמוב מרוויחה רק כאשר הלקוח מצליח. מודל זה הפך למודל הצומח ביותר בעולם בתחום הפרסום וקליקסמוב היא אחת החלוצות של מודל זה בעולמות המובייל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אייטם מדיה יחסי ציבור.