איגוד השיווק הישראלי מכריז על ההשקה המנצחת של 2014
שני זוכים חולקים את המקום הראשון:
אל על והשקת ה-Fly card, כרטיס האשראי החדש של הנוסע המתמיד
ו-סלקום TV סלקום תקשורת
במקום השני: מהלך ההשקה של YES – yesGO
ההשקות הזוכות נבחרו ע"י ועדת החדשנות של איגוד השיווק המורכבת מ-16 מנהלים בכירים מענפים רבים במשק, בראשה עומד רן גוראון המשנה למנכ"ל בזק וחבר הנהלת איגוד השיווק ישראלי.
מקום ראשון:
אל על והשקת ה- Fly Card , כרטיס האשראי החדש של מועדון הנוסע המתמיד
בספטמבר 2014 השיקה אל על את "Fly Card" - כרטיס האשראי הראשון של מועדון הנוסע המתמיד. ייחודו של כרטיס זה גלום באפשרות למימוש נקודות המועדון גם מחוץ לעולם התעופה, בקניות יומיומיות אחרות. מהלך ההשקה הכפיל את יעדו הראשוני למצטרפים וזכה ל- 50 אלף מצטרפים בתוך חודשיים בלבד.
סלקום TV - סלקום תקשורת
סלקום השיקה את סלקום tv שהציעה חווית צפייה חדשה:אפשרות לכל צופה לבחור את התכנים שמעניינים אותו, בזמן שמתאים לו, בכל מקום, על גבי כל מסך, וכל זה במחיר קבוע ומבלי לוותר על הצפייה בערוצי הברודקאסט. טלוויזיה שמאפשרת ללקוח הישראלי המעודכן לחוות את הטלוויזיה מתי, איפה והיכן שירצה.
מקום שני
מהלך ההשקה של YES - yesGO:
בהדגשתה את החדשנות הטכנולוגית ויצירת התנאים האולטימטיביים לצפייה בתוכן, Yes החלה במהלך השירות המתקדם והחדשני של צפייה אינדיבידואלית ומותאמת אישית.
yesGO מאפשר לצרכן ליהנות מהתכנים האהובים עליו בכל מקום, בכל שעה, ומכל מכשיר טאבלט, סמארטפון ו - PC. השירות נולד מתוך ההבנה כי לצד מדורת השבט מתקיימת צריכת תוכן פרסונאלית והחוויה האישית מרכזית מאוד בחיי הצרכן. מדובר במוצר ראשון מסוגו בארץ, שמאז השקתו זכה להצלחה בקרב הצרכנים ועורר עניין רב.
ההשקה המנצחת הוכרזה בכנס החדשנות 2015, שהתמקד בחדשנות שיווקית וניהולית.
בין הנואמים בכנס:
- גדי לסין, נשיא ומנכ"ל קבוצת שטראוס
- איציק בינבנשתי, משנה למנכ"ל קבוצת פרטנר
- ד"ר קירה רדינסקי, Co-founder & CTO SalesPredict
- לירן דן, ראש מערך ההסברה הלאומי


