מוקד השירות הטלפוני של Dell ישראל עולה לישראל
חברת Dell ישראל מכריזה היום על מהלך נרחב לשיפור השירות ללקוחותיה, במסגרתו חתמה על שיתוף פעולה עם חברת CGS, שתנהל את מוקד שירות הלקוחות הטלפוני שלDell בישראל.
חברת הטכנולוגיה הבינלאומית, CGS, נחשבת לאחת הספקיות הגלובליות המובילות בעולם של יישומים עסקיים, למידה ארגונית ושירותי מיקור חוץ. בנובמבר 2015, השיקה החברה שלוחה ראשונה של החברה בישראל בעיר נתניה, בה מועסקים כיום כ- 45 עובדים.
מבחינתה של Dell, העברת מוקד שירות הלקוחות הטלפוני לישראל, שנוהל עד כה באמצעות חברת מיקור חוץ ביוון, היא מהלך שיבטיח את שיפור השירות ללקוחותיה. המענה הטלפוני יינתן בידי צוות נציגי תמיכה טכנית שהוכשרו במיוחד לטיפול טלפוני במכשירי החברה, והם יעבדו בשיתוף פעולה מלא עם כל הגורמים הרלוונטיים לטובת שיפור חווית השרות בישראל.
לדברי שלומי קוארטלר, מנכ"ל Dell ישראל: " אנו ב- Dellישראל עושים כמיטב יכולתנו בכדי להבטיח את שביעות רצונם של לקוחותינו. הבחירה בחברת CGS מאפשרת לנו להעצים את חוויית השירות האיכותי והמקצועי ולספק מענה לכל צורך מיידי. אנו מאחלים שיתוף פעולה מוצלח ופורה".
לדברי עמית אפרת, מנכ"ל CGS ישראל: "שיתוף הפעולה הפורה של CGS ו-Dell לאורך השנים עושה צעד נוסף עם העתקת מוקד התמיכה לישראל. נמשיך להשקיע מאמצים רבים לשיפור מתמיד ולמתן חוויית שירות ברמה הגבוהה ביותר ללקוחות Dell בארץ"