מפרסם: דניאלה רייבנבך תקשורת
תאריך: 04/05/2016 00:00
נושא: אופנה
דר זוזובסקי -מייבלין ניו יורק. צילום:לנס הפקות
דר זוזובסקי -מייבלין ניו יורק. צילום:לנס הפקות
הודעה לעיתונות

סטייל ניו יורק:

בכירי מייבלין ניו-יורק בישראל
חוגגים את כניסתה לתפקיד של דר זוזובסקי

בכירי מותג האיפור מייבלין ניו-יורק, בניהם: אלי שגיב – מנכ"ל לוריאל ישראל, גדית עמר-מלכי - מנהלת חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל ודורית וידבסקי – מנהלת התקשורת ויחסי הציבור, השיקו אתמול (יום ג ה 4.5) את כניסתה לתפקיד של הדוגמנית והשחקנית דר זוזובסקי (24), כדוברת המקומית הראשונה של המותג בישראל.

האירוע שנערך בגלריה חדשה בתל-אביב, שעוצב בסגנון ניו יורקי, צעיר, עדכני ומדליק, שם חשף המותג גם את ליין המוצרים החדש, בניהם: סדרת שפתונים, מסקרה, מייק אפ ואת מראה הקיץ.

את האירוע פתחה גדית עמר-מלכי שסיפרה לאורחים: "בחרנו בדר זוזובסקי לאחר תהליך מיון קפדני ובאמצעות סקרי שוק מעמיקים. אנו רואים בדר סמל לדור הצעיר, המהווה אייקון המתאים כל כך למותג מייבלין ניו-יורק – אופנה, נשיות, חיוביות ותעוזה כאחד". לדבריה: "במייבלין ניו-יורק חיפשו אישיות ישראלית מפורסמת, אופנתית, מלאת חן וכריזמה עם עולמות תוכן רבים ומגוונים, אהודה ומוערכת על ידי נשים צעירות, המהווה מודל לחיקוי שתוביל את המותג לשיאים חדשים."

אלי שגיב מנכ"ל לוריאל ישראל אמר: " מייבלין ניו-יורק תמקד את פנייתה לדור "המילניום" הישראלי, צעירות בגילאי 15-35- הנחשבות לדור "המסך הכפול" וחיות בדיגיטל. המותג חושף מגוון מוצרי איפור חדשניים וטרנדים שהותאמו במיוחד לצרכי האישה/ נערה הישראלית. אנו מציגים גם נראות חדשנית בנקודות המכירה, המתאפיינת בתצוגות איפור והמונגשות ומקלות על הצרכנית להתמצא ולהתאים לעצמה את המוצרים הנכונים".

דר זוזובסקי שהתרגשה מהמעמד אמרה לאורחים: "כבוד גדול בשבילי להתחיל לעבוד עם מייבלין ניו-יורק. מדובר במותג אייקוני ואני נרגשת להיבחר לדוברת המקומית הראשונה של המותג." דר סיפרה עוד שהיא מתחילה השבוע את הצילומים לסדרה "להיות איתה" עונה 2.

מיד לאחר הדברים נחשף הקמפיין החדש של מייבלין ניו- בכיכובה של דר זוזובסקי במסגרתו יושקו המוצרים החדשים בישראל, במקביל להשקתם ברחבי העולם.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דניאלה רייבנבך תקשורת.