חברת אלקון המובילה את בריאות העין בעולם יוצאת בקמפיין חדש והומוריסטי לסיסטיין בכיכובה של אשת התקשורת ורדה רזיאל ז'קונט
חברת אלקון המובילה את בריאות העין בעולם יוצאת
בקמפיין חדש והומוריסטי לסיסטיין בכיכובה של אשת התקשורת ורדה רזיאל ז'קונט
הקמפיין שיעלה ברדיו "קול ישראל" וברדיו האזורי, באמצעות משרד הפרסום פור, מציג את הפסיכולוגית ואשת התקשורת ורדה רזיאל ג'קונט, כאחת מתוך 30% מהנשים בגילה הסובלות מתופעת עין יבשה
"לפידות מדיקל" המייבאת לישראל את הטיפות לעין יבשה סיסטיין של אלקון, חברת בריאות העין המובילה בעולם, מעלה קמפיין רדיו מקומי למותג באמצעות משרד הפרסום FOUR.
ורדה רזיאל ז'קונט הפסיכולוגית ואשת התקשורת, נבחרה להוביל את קמפיין הרדיו סיסטיין של אלקון, חברת בריאות העין המובילה בעולם, תחת הסיסמא "העין יבשה? סיסטיין בבקשה!"
הקמפיין יעלה ברדיו "קול ישראל" וברדיו המקומי .
אילן לפידות מנכ"ל לפידות מדיקל, יבואנית עדשות המגע של "אלקון" בישראל, מוסר: "30% מהנשים בגיל המעבר ומעלה סובלות מיובש בעיניים.
חלקן הגדול סובלות ולא מודעות לסיבה. אני בטוח שהבחירה בקמפיין הומורסטי לסיסטיין עם ורדה רזיאל ז'קונט תסייע לנו להגביר את המודעות לבעיה ולפתרון."
חברת ALCON הינה חברה גלובלית המפתחת, מייצרת ומשווקת ציוד, מכשירים כירורגיים, תרופות ומוצרי טיפוח לעין. כיום מוצרי חברת אלקון נמכרים ביותר מ180 שווקים ברחבי העולם