כוכבת הילדים אנה זק נבחרה לפרזנטורית הילדים של רשת SCOOP תככב לצד רוסלנה ותקבל 50 אלף ₪ לקמפיין סתיו-חורף 2016/176.
כוכבת הילדים אנה זק, בת ה- 15 המחזיקה כבר כ 152 אלף עוקבים בחשבון האינסטרגם שלה, הספיקה להיות מועמדת לתואר "פריצת השנה בערוץ הילדים" ובתעשייה מבטחים שהיא היורשת הבאה של בר רפאלי, נבחרה לפרזנטורית הנוער לרשת SCOOP, סתיו חורף 2016/17. במסגרת החוזה שנחתם אמש תקבל זק 50 אלף ₪ לעונת סתיו חורף 2016/17.
אנה זק תככב בקמפיין לצד רוסלנה רודינה, המשמשת זו עונה שלישית כפרזנטורית של רשת SCOOP. קמפיין הנוער בכיכובן יעלה לקראת החגים, לרגל השקת קולקציית החורף החדשה. הקמפיין בכיכובן יכלול בין הייתר טלוויזיה, שלטי חוצות, קטלוג ופעילות רחבה ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה.
בשנתיים וחצי האחרונות הספיקה אנה זק להשתתף בתכנית "הבנים והבנות" בערוץ הילדים, והיא מחזיקה במוניטין מפואר שלא נופל מדוגמנית מנוסה: אנה הובילה קמפיין עולמי של מותג הסרת השיער veet, , כיכבה בקמפיין מותג הקוסמטיקה "סקין גירל" שעלה באירופה ואמריקה, בקמפיין של שוקו יוטבתה, בסרטון של "המרכז לאינטרנט בטוח" לצד ליאור דיין, אייל שני, מרגול, חן טל, פנינה רוזנבלום ואחרים, וזוהי רשימה חלקית.
לדברי לימור קשקש מנהלת השיווק של רשת SCOOP : "אנו שמחים לצרף את אנה זק למשפחת SCOOP ולשמש לה במה ראשונית כפרזנטורית מותג אופנה מוביל. אנו בטוחים שהחיבור עם אנה יורגש היטב בקמפיינים בהם היא תככב ותחזק את הדגשים של רשת SCOOP: אופנתיות, מובילות ובולטות בנוף ההנעלה בישראל".
עוד מסרה לימור: "אנה הקטנה משתלבת בכל המישורים של עולם הבידור, מוסיקה, ריקוד ושירה ובחירתה יכולה ליצור תוכן אמיתי לקהל הלקוחות הצעיר שלנו".
רשת נעלי סקופ מתמחה בייבוא ושיווק נעליים, תיקים ואביזרי אופנה הפונה לקהל יעד צעיר ולכל המשפחה. כיום, הרשת מונה 60 סניפים בפריסה ארצית ומעסיקה יותר מ300 עובדים.