מפרסם: Martins יחסי ציבור
תאריך: 20/04/2017 17:30
נושא: אמנות
הודעה לעיתונות

דרור אטרי יפעל להרחיב את סמכויות לשכת העסקים

יושב ראש לשכת העסקים ירושלים, דרור אטרי הסביר בכנס ירושלים בשבוע שעבר שקיים צורך דחוף להרחיב את סמכויות לשכת העסקים הירושלמית ובכלל, הסיבה לדבריו היא היכולת הישירה לעבוד מול בעלי עסקים באזור ולהבין לעומק ובצורה בלתי אמצעית את הבעיות ואת הפתרונות הישירים.

כנס ירושלים עסק בדרכים לשפר את הסיוע הממשלתי הניתן למגזר העיסקי, כאשר שרים רבים נכחו במקום. דרור אטרי יושב ראש לשכת העסקים ירושלים היה הנואם מטעם לשכת העסקים ובנאום ארוך ומנומק הסביר מדוע הלשכה היא דווקא הדרך הנכונה לנהל קשר עם בעלי עסקים.

אטרי מוסיף: "בתור חבר וותיק מאוד בלשכה, כבר כמעט עשרים שנה, אני יודע ממקור ראשון שהדרך הנכונה והיעילה ביותר שהממשלה יכולה לעזור למגזר העיסקי היא להרחיב את סמכויות ותקציבי לשכת העסקים. אני רואה כל היום את הבעיות של העסקים הקטנים, נמצא בשטח וכל האנשים שלי נמצאים בשטח.

אנחנו מכירים את הנפשות הפועלות, כבר מכירים היטב את הבעיות ואנחנו אלו שיכולים להציע את הפתרונות הטובים ביותר. נכון שהממשלה מצידה מעוניינת מאוד לסייע, אבל בעיניי, הדרך הנכונה היחידה לעשות את זה היא דרך לשכת העסקים שמהווה גוף יחיד שפועל בצורה בלתי אמצעית אל מול בעלי העסקים".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Martins יחסי ציבור.