רשת האופנה המובילה לנשים "דיסקרט" יוצאת בקמפיין טלוויזיה חגיגי לרגל יום העצמאות
רשת האופנה המובילה לנשים "דיסקרט"
יוצאת בקמפיין טלוויזיה חגיגי לרגל יום העצמאות
שמטרתו לעודד את נושא ייצור ישראלי כחול- לבן
הקמפיין שהופק באמצעות משרד המדיה "בלומנקרנץ ושות'"
יעלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים בערב יום העצמאות
בהשקעה כספית כוללת של כ- 250 אלף ₪
רשת אופנת הנשים המובילה "דיסקרט" משיקה לכבוד יום העצמאות קמפיין בערוצי הטלוויזיה המסחריים שמטרתו העיקרית היא קידום נושא הייצור הישראלי- תוצרת כחול- לבן.
הקמפיין הופק באמצעות משרד המדיה "בלומנקרנץ ושות'" בהשקעה כספית כוללת של כ- 250 אלף ₪.
בקמפיין החדש, שיעלה לאוויר ביום שני (1.5), תוצג שירלי בוגנים, פרזנטורית הרשת, לבושה בצבעי כחול ולבן ונהנית מהקיץ בחוף הים הישראלי, כאשר ברקע נשמע קריין המדגיש את העובדה כי החברה מייצרת כחול- לבן.
רשת "דיסקרט" קיימת כבר למעלה מ-30 שנה והיא בין חברות האופנה היחידות בארץ המייצרות בישראל, תוצרת כחול- לבן.
יעקב גבאי, בעלים ומנכ"ל רשת "דיסקרט": "הקמפיין שאנו משיקים לקראת יום העצמאות בא להדגיש את החשיבות הרבה לתוצרת כחול- לבן בישראל. רוב חברות האופנה בישראל מייצרות מחוץ לגבולות ישראל,
דבר שאמנם מוזיל את העלויות אך מוזיל גם את האיכות, את ההתאמה למזג האקלים הישראלי ולקהל הצרכנים בישראל. אנו מאוד גאים בתוצאה שיצאה ואנו חושבים כי זה קולע בצורה מדויקת למסר שרצינו להעביר".