הודעה לעיתונות

קידום המחזור השישי בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל.

משחק מרכזי
מכבי בן בנות אשדוד – אליצור נווה דוד רמלה

ליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל תחזור מחר (שני) לפעילות אחרי פגרת מוקדמות אליפות אירופה 2019 לנבחרות לאומיות שנמשכה כשבועיים. שעה ראשית למשחקים: 19:00.

המשחק המרכזי במחזור השישי יפגיש באשדוד את האלופה מכבי בן בנות אשדוד (19:30 שידור ישיר בערוץ הספורט) עם העולה החדשה אליצור נווה דוד רמלה. בעבר, היו המפגשים בין השתיים מרתקים מאד. נכון להיום לאשדוד ארבעה ניצחונות והפסד אחד ולרמלה שלושה ניצחונות ושני הפסדים.
שתי הקבוצות מגיעות למשחק עם אנרגיות מחודשות ולאחר שרשמו ניצחונות במחזור המשחקים הקודם. אשדוד ניצחה במשחק חוץ את מכבי רעננה 61:64 ורמלה במשחק חוץ על אליצור חולון 67:77.
יהיה מעניין לעקוב אחרי טיפאני הייז מאשדוד עם ממוצע של 20.8 נקודות למשחק וסידני קרטר שהצטרפה לרמלה במחזור הקודם וקלעה 17 נקודות ותשתף פעולה עם נעמה שפיר המציגה ממוצעים של 7.2 נקודות, 2.2 ריבאונדים ו-4.4 אסיסטים למשחק.

על הקווים זוהי התמודדות בין שני מאמנים לאומיים החתומים על הישגים גדולים כמאמנים בשתי הקבוצות: עדן ענבר מארח את אלי רבי.

עדן ענבר מאמן אשדוד אמר לקראת המשחק:" מדובר במשחק שמבחינתי מהווה התרגשות מיוחדת. עבדתי ברמלה חמש עונות ולקחתי אתי משם זיכרונות נעימים מאד לכל החיים. מדובר בהתמודדות בין שתי קבוצות טובות, שבשלב הזה של העונה מתגבשות מבחינה מקצועית. אני מאמין שהמשחק מחר יעשה טוב לליגה. צריך לראות איך הפגרה תשפיע על הקבוצה. אין לי ספק שיהיה במשחק הזה כדורסל טוב, ואני מקווה שתהיה גם אווירה טובה".

אלי רבי מאמן רמלה: "המשחק באשדוד מהווה מבחן דרך עבורנו. רמלה היא קבוצה שחזרה לליגת העל והיא עדיין בחבלי התאקלמות. אנחנו בכיוון הנכון. משחק מול אשדוד החזקה מהווה מדד מה אנחנו שוות. אשדוד נראית כקבוצה הטובה ביותר בישראל, ואני מקווה מאד שניתן פייט ויתפתח משחק טוב ואיכותי".

משחק מעניין מאד נוסף יהיה ברעננה, בו תארח מכבי רעננה את מכבי רמת חן/בליך. רעננה נוצחה במחזור האחרון בידי אשדוד 64:61 ורמת חן נוצחה בביתה, בידי העולה החדשה הפועל רוני פתח תקווה 80:75.

שחקנית הציר מרקל ווקר (בת 26, 1.88 מטר), שהחלה את העונה במדי העולה החדשה אליצור נווה רמלה ונחתכה מהקבוצה, תרשום הופעת בכורה ברעננה קבוצתה החדשה.
בהרצליה, יתקיים הדרבי השרוני: בנות הרצליה - א.ס. רמת השרון. הרצליה, שניצחה במחזור הקודם את בני יהודה במשחק חוץ 69:77 תארח את א.ס רמת השרון, המגיעה למשחק אחרי שגברה בביתה על הפועל ראשל"צ 74:77.

המשחק יפגיש בין שי קלי מרמת השרון, עם ממוצע של 23 נקודות למשחק לבריאנה ריצ'ארדסון מהרצליה, המחזיקה בממוצע של 18.6 נקודות ו-10 ריבאונדים לערב.
*

הפועל ראשון לציון תארח את אליצור חולון עם שחקנית הציר דניאל אדמס שתערוך במשחק זה הופעת בכורה בקבוצה. . לאדמס צפויה התמודדות מרתקת עם ארלן ויקטוריה ג'רוזס מראשל"צ עם ממוצע של 18.4 נקודות למשחק בתוספת 11.6 ריבאונדים.
ובפתח תקווה יתקיים מפגש בין שתי העולות החדשות: הפועל רוני פתח תקווה עם שלושה ניצחונות עד כה תארח את בני יהודה שעדיין לא השיגה ניצחון.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ברוריה ביגמן - שיווק יחסי ציבור ודוברות.