הודעה לעיתונות

קידום מחזור 12 בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל:

משחקי המחזור ה-12 בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל ייערכו מחר (חמישי, 21.12) שעה ראשית 19:00 ובמוקד המוליכה אליצור חולון מארחת את שיין נדל"ן רמת השרון

אליצור חולון - שיין נדל"ן רמת השרון
המשחק המרכזי של המחזור מפגיש בין המוליכה, אליצור חולון, עם 8 נצחונות ו-3 הפסדים לבין
שיין נדל"ן רמת השרון עם 6 נצחונות ו-5 הפסדים. המפגש הקודם בין השתיים, במסגרת מחזור המחזור ה-3, הסתיים בניצחון חוץ של חולון 68:74.
מפגש מסקרן צפוי בין הטריו של חולון סיאניה צ'ונג, דניאל אדאמס ,קריסטל ברדפורד, שקלעו יחד 51 נקודות בניצחון האחרון 69:72 (בחוץ) על בני יהודה לבין הטריו של רמת השרון עם אלכס הארדן, שי קלי ולורין ארווין, שקלעו יחד 62 נקודות בהפסד האחרון 80:79 לאלופה מאשדוד.

אליצור נווה דוד רמלה – בני יהודה
רמלה ובני יהודה עם 2 הפסדים רצופים היו קרובות מאד לניצחון במחזור האחרון.
רמלה פיגרה בנקודה, 44 שניות לסיום, בהפסד (חוץ) למכבי רמת חן/בליך 54:52, ואילו בני יהודה פיגרה בנקודה אחת בלבד, 38 שניות לסיום, בהפסד הבית לאליצור חולון 72:69.
הישראליות של רמלה, נועה גנור, שיראל ברמן ואלכסנדרה כהן קלעו ביחד במשחק האחרון 12 נקודות לעומת 32 נקודות של טל לב, מאי דיין ושיר לוי.

בנות הרצליה – מכבי רעננה
הרצליה עם 2 הפסדים רצופים מארחת את רעננה עם 2 נצחונות רצופים. במפגש הקודם בין השתיים במסגרת המחזור ה-3 של הליגה, ניצחה מכבי רעננה 59:70 בדרבי של השרון.
הרצליה הפסידה במחזור האחרון במשחק חוץ להפועל רוני פ"ת 86:79 עם 38 נקודות משותפות של
נוגה פלג פלץ, מרים חנון, ליעד סואץ קרני וליעד אורבך.
מכבי רעננה מגיעה אחרי ניצחון במחזור הקודם 63:66 על הפועל ראשל"צ בו שיר תירוש, יערה יצחקי ומורן ספיר קלעו ביחד 20 נקודות.

מכבי בן בנות אשדוד – הפועל רוני פ"ת
האלופה, עם שי דורון בהופעת בכורה מחודשת בבית, תארח את בריטני סייקס ואת הפועל רוני פ"ת, המגיעה אחרי ניצחון 79:86 על בנות הרצליה.פ"ת עם 2 נצחונות רצופים, תנסה להפתיע את האלופה. אשדוד לעומתה תנסה לשחזר את היכולת הטובה שהציגה ברבע השלישי מול רמת השרון, עם טיפאני הייז, קטיה לוויצקי ורוני בן נון.

הפועל ראשל"צ – מכבי רמת חן/בליך
בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל אין השנה משחקים קלים וגם מה שנראה משחק קל על הנייר, בין הפועל ראשון לציון למכבי רמת-חן/בליך, עשוי להתפתח למותחן מרתק. במפגש הקודם, במסגרת המחזור ה-3, זה נגמר בניצחון 70-87 למכבי רמת-חן/בליך.
מפגש מעניין צפוי בין עדי רחל לוקס מראשל"צ, שקלעה 6 שלשות בהפסד 66:63 (בבית) מול רעננה לשירן צעירי, שקלעה 5 שלשות בניצחון 52:54 על אליצור נווה דוד רמלה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ברוריה ביגמן - שיווק יחסי ציבור ודוברות.