הודעה לעיתונות

קידום מחזור 18 בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל- מחזור הסיום בליגה הסדירה בו יקבעו 6 העולות לפליי אוף העליון

משחקי המחזור ה-18 בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל ייערכו מחר (שני, 12.1, שעה ראשית 17:45) ובסיומם יקבעו משחקי הסיבוב השלישי של שלב הפלייאוף, וישובצו הבתים.
6 הקבוצות שידורגו ראשונות בסיום הליגה הסדירה ישחקו בבית העליון ו- 4 הקבוצות האחרונות ישחקו בבית התחתון. נציין כי כל הקבוצות גוררות עמן את כל הנקודות ואת כל התוצאות מהליגה הרגילה.
בסיום משחקי הפלייאוף, שיתקיימו בשיטה של סיבוב אחד, תקבענה 4 הקבוצות שיעפילו מהבית העליון לסדרת חצי גמר הפלייאוף ותיקבע הקבוצה שתרד ליגה מהבית התחתון.

בנות הרצליה - הפועל ראשל"צ
הרצליה עם שני הפסדים רצופים תארח את הפועל ראשון לציון שחזרה לליגה עם שני ניצחונות צמודים. לשתי הקבוצות המפגש חשוב מאד כדי להתרחק מהתחתית וכדי לפתוח את הסיבוב השלישי במומנטום חיובי. המפגש הקודם בין הקבוצות הסתיים בניצחון 80:82 לבנות הרצליה, שנהנתה מ-28 נקודות של מתי אג'בון.

מכבי רעננה - אליצור חולון
אליצור חולון, מוליכת הטבלה, רוצה לסיים את הליגה הסדירה במקום הראשון ולהוסיף ניצחון חמישי ברציפות על חשבונה של מכבי רעננה, הסוחבת 5 הפסדי ליגה רצופים, אבל עדיין בעלת סיכוי תיאורטי להיכלל בפלייאוף העליון. המפגש הקודם בין הקבוצות הסתיים בניצחון 60-74 לחולון. מעניין האם בריה גוס, אריאל אדוארדס וקאריסמה פן מתכננות הפתעה על חשבונן של דניאל אדאמס, קריסטל ברדפורד, סיאניה צ'ונג וחברותיהן. רעננה יכולה להעפיל לפלייאוף העליון, אך היא לא תלויה בעצמה. היא חייבת קודם כל לנצח את חולון ואז לקוות שרמלה תנצח בפ"ת או שרמת השרון תנצח ברמת חן.

מכבי רמת חן/בליך - שיין נדל"ן רמת השרון
שתי הקבוצות הבטיחו את מקומן בפלייאוף העליון אבל ילחמו על הנצחון לא מעט בגלל המפגש הקודם, שהסתיים בניצחון 65:67 לשיין נדל"ן רמת השרון, מסל ניצחון של שי קלי 3 שניות לסיום.

הפועל רוני פ"ת - אליצור נווה דוד רמלה (שידור ישיר בחמש פלוס – 17:45)
פתח תקווה זקוקה לניצחון כדי להבטיח מקום בפלייאוף העליון מבלי להיות תלויה בקבוצות אחרות. רמלה מגלה סימני התאוששות והתחברות אחרי השינויים שעברה ועם איפנוניה איבקואה, אדוט בולג'ק ואלקסיס ג'ונס. עבור רמלה רק סיטואציה אחת תוריד אותה לפלייאוף התחתון: הפסד לפ"ת וניצחונות מנגד, של רמת השרון ורעננה.

מכבי בן בנות אשדוד - בני יהודה ציונטרוניקס
בני יהודה שזקוקה מאד לנקודות כדי להתרחק מהתחתית , כבר הפתיעה העונה את האלופה, במסגרת המחזור ה-9 של הליגה בו ניצחה 66:74, בערב בלתי נשכח של טל לב שקלעה 21 נקודות. בשורות אשדוד מאד לא רוצים לרשום הפסד ליגה שלישי ברציפות.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ברוריה ביגמן - שיווק יחסי ציבור ודוברות.