הודעה לעיתונות

שלומי סרנגה "בעקבות האגדה סטליוס קזנג'ידיס" - פסטיבל ישראל 2018

מרץ, 2018
שלומי סרנגה
"בעקבות האגדה סטליוס קזנג'ידיס"
מופע מוסיקלי המתאר את סיפור חייו המרתק של גדול זמרי יוון, סטליוס קזנג'ידיס, שהפך לאגדה.

שלומי סרנגה, שגריר ואוונגרד המוזיקה היוונית בישראל, יעלה לראשונה
מופע יוצא דופן - המשלב סיפורים אישיים, קטעי וידאו נדירים ושירים ידועים של גדול זמרי יוון, סטליוס קזנג'ידיס המשולבים בהיסטוריה של יוון.

שלומי סרנגה החל לשיר את שיריו של סטליוס קזנג'ידיס מאז שהיה ילד.
השירים של קזנג'ידיס התנגנו בביתו מאז שנולד והם מהווים את פסקול חייו.
הקריירה של סרנגה החלה בגיל 18 וכללה תקופת שהות ארוכה ביוון, שם היה מופיע מדי ערב במועדונים היוקרתיים ברחבי יוון. כבר בתחילת דרכו, בזכות קולו העמוק והייחודי, סימן הקהל היווני את סרנגה כיורשו של הדמות המשפיעה ביותר במוזיקה היוונית - סטליוס קזנג'ידיס. במפגש נדיר בין השניים, בטרם מותו של קזנג'ידיס, הספיק קזנג'ידיס להכתיר את שלומי סרנגה ליורשו.

זמרים גדולים וותיקים כמו יורגוס דאלארס, חאריס אלקסיו, יאניס פריוס ואריס סאן ועד לזמרים מהדור הצעיר ביוון - כולם ינקו מקזנג'ידיס וגדלו על המוזיקה שלו. כמו כן, רבים משיריו זכו לגרסאות כיסוי ישראליות כגון: "אלינור" (זוהר ארגוב), "זינגואלה" (יהודה פוליקר), "הכל בגלל האהבה" (שלישיית גשר הירקון) ועוד.

בעזרת קטעי ארכיון והקלטות נדירות, להקה בת 7 נגנים והקול העמוק שהפך לסמלו המסחרי - שלומי סרנגה סוגר מעגל ועושה כבוד לזמר האהוב עליו ביותר במופע מרגש וסוחף, שמספר ושר את סיפור חייו המרתק של גדול זמרי יוון - סטליוס קזנג'ידיס ולוקח את הקהל למסע קסום בזמן. מסע שעובר בין תחנות שונות בחייו של קזנג'ידיס - החל משיריו הראשונים, דרך הלהיטים הרבים שהקליט, תקופת מועדוני הלילה, האהבות הגדולות שרוממו אותו – אבל גם דירבנו אותו לשיר שירי כאב מהיפים שנכתבו.

מופע מיוחד שמביא פסיפס שלם על חייו של קזנג'ידיס - המיתוס של המוזיקה היוונית
מאז 1950.

פסטיבל ישראל 2018
יום חמישי, 31.5.18 / 21:30 / אולם רבקה קראון, תיאטרון ירושלים
לרכישת כרטיסים: https://bit.ly/2G8XwgE

לפרטים נוספים : פזית שחר – תקשורת ויחסי ציבור / 050-8443308 / [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- פזית שחר – תקשורת ויחסי ציבור.