שי אוזון, מנכ"ל One1 (צילום: לואיז גרין)
שי אוזון, מנכ"ל One1 (צילום: לואיז גרין)
הודעה לעיתונות

One1 נבחרה על ידי סופר-פארם לספק שירותי תמיכה ואחזקה בתשתיות ומערכות המחשוב הארגוני

סופר-פארם בחרה ב-One1 לאספקת שירותי תמיכה ואחזקה עבור המערכות והתשתיות הממוחשבות של 240 סניפי סופר-פארם הפרוסים ברחבי הארץ, למשך תקופה של שלוש שנים. במסגרת ההסכם תקים One1 מוקד שירות ייעודי עבור סופר-פארם, הכולל מערכת מעקב קריאות ממוחשבת וניהול מלאי ומחסנים. היקף הפרויקט, שיצא לדרך ברבעון הראשון של 2018, מוערך בכ-10 מיליון שקלים.

אחת ממטרות הפרויקט הייתה לרכז תחת ספק אחד את מרבית פעילויות התמיכה והתחזוקה הפיזית בסניפים ולהבטיח מענה מהיר ואמין עבור המערכות ותשתיות המחשוב בכל סניפי סופר-פארם, וזאת תוך מתן דגש למהירות תגובה ואיכות השירות.

בעקבות זכייתה תקים One1 צוות טכני ייעודי לביצוע תיקונים ותחזוקה בסניפים וכן מערך לוגיסטי עם שישה מחסני שירות ייעודיים, הפרוסים בכל הארץ כדי לאפשר זמינות רציפה של חלפים עבור הצוות הטכני. בנוסף, תוקם מערכת מידע ממוחשבת לניהול קריאות שירות וניהול מלאי 24X7, המקושרת למערכות הפנימיות של סופר-פארם וניתנת לגישה גם עבור הלקוח, לפיקוח ומעקב חיצוני.

יוסי כהן, סמנכ"ל ארגון ומערכת מידע בסופר-פארם: "אנו עובדים עם One1 שנים רבות. בתום תהליך בחינה יסודי נבחרה החברה כספק שרותי התמיכה הפיזית בסניפים. בחודשים האחרונים נבנה, בשותפות עם One1, מערך שירות חדשני שהוא מרכיב חשוב בתמיכה הכוללת שאנו מספקים לסניפים".

בנימין גרוס, סמנכ"ל קמעונאות ובנקאות בחטיבת One1 שילוב מערכות: "One1 רואה חשיבות עליונה במתן שירות איכותי, מקצועי ומהיר, אשר מסייע ללקוחות להעצים את הפרודוקטיביות העסקית. לזכייה במכרז חשיבות אסטרטגית מבחינתנו, מפני שהיא מאפשרת לנו להצטרף כשותף מלא של סופר-פארם לדרך של חדשנות בשירות. אנו גאים לתמוך בסופר-פארם בצעד הבא שלה לייעול ולשיפור השירות, ובטוחים ששיתוף הפעולה יניב תוצאות טובות ללקוחות ולעסקי הרשת".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Ms comms.