הודעה לעיתונות

סירוב עקב בעיות BDI במשכנתא – מרטין בוקסדורף

בעיות bdi זה מקרה מאוד נפוץ אצל אנשים שעברו אירוע טראומטי כל שהוא, כמו פשיטת רגל, כינוס נכסים, מחיקת חובות או כל אירוע אחר שהיה קושי נקודתי בהתנהלות הפיננסית.

אני לא מדבר על אנשים שכל הזמן נמצאים בבעיות, אלא אנשים שעברו אירוע טראומטי חד פעמי וחזרו לדרך הישר.

ברגע שחווים אירוע כזה, יכולות לעבור הרבה מאוד שנים עד שהבנקים יהיו מוכנים לאשר משכנתא. אנחנו בחברת משכנתא מאושרת יודעים לקחת אנשים שעברו בעיות BDI ולהשיג להם משכנתאות הרבה לפני שהגיעה התקופה שהרישום נמחק לחלוטין.

הסבר: בדרך כלל כשמגיעים לבנקים עם בעיות BDI הדבר הראשון שהם אומרים זה תחזור אלינו כשהרישום יימחק לחלוטין. אבל בדרך כלל אנחנו לא באמת יכולים לחכות 7 שנים עד שהכול יימחק, החיים צריכים להמשיך. אנחנו במשכנתא מאושרת- יודעים להוציא אישורי משכנתא הרבה זמן לפני שהרישומים של BDI נמחקים.

ייעוץ משכנתא למסורבי BDI

שלום רב לכם שמי מרטין מחברת "משכנתא מאושרת" ואני המומחיות שלי ב10 שנים האחרונות היא לטפל באנשים שסורבו לקבלת משכנתא בגלל בעיות BDI. הוצאתי כבר מאות משכנתאות לאנשים שעברו בעיות BDIו אשמח לעשות את זה גם בשבילכם.

הניסיון שלי, הקשרים שלי והידע שלי בתחום המשכנתאות למסורבי BDI הם כל מה שאתם צריכים כדי לקבל משכנתא כמו כל שאר האנשים שלא עברו משברים פיננסיים בחייהם.

ריביות משכנתא עם בעיות BDi

חשוב לי מאוד להבהיר את הנקודה, הריביות לאנשים עם בעיות BDi הן בדיוק אותן הריביות שמקבלים אנשים אחרים באותו הבנק. זה נכון שלמשל כאשר באים לבקש משכנתא לאחר הפטר- אין לנו את כוח המיקוח שקיים לאנשים שלא עברו בעיות פיננסיות ואין את היכולת לשחק מול כל הבנקים כדי להוזיל ריביות בצורה משמעותית, אבל לחלוטין ניתן להשיג ריביות טובות והגיוניות.

איך הדברים עובדים בפועל:

תראו התהליך העיקרי הוא מתבצע בלעדיכם בכלל, אני אבקש מכם את המסמכים הרלוונטיים, אשר נדרשים לצורך התהליך. יחד עם המסמכים אני אלך להפעיל את הקשרים שלי ואת הידע שלי כדי להשיג לכם משכנתא. אתם תהיו מעורבים בתהליך רק בסיום, כאשר תצטרכו להגיע לחתום על המשכנתא. עד אז אין לכם שום סיבה וצורך להיות מעורבים.

אחוז מימון במשכנתא עם בעיות BDI

חשוב להיות מודעים לעובדה שכאשר מדובר במשכנתאות עם בעיות של BDI הבנקים מאוד חוששים לתת מימון גבוה. לכן אם אתם צריכים מימון של נניח 75 אחוז מערך הבית, זה יהיה מאוד קשה לקבל. גם אם אתם צריכים 70 אחוז, עדיין משימה קשה. תהיו מוכנים לקושי הזה, כי הוא ככל הנראה יגיע ותצטרכו לעמוד מולו.

מרטין- 0508116397

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Martins יחסי ציבור.