מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 26/02/2020 15:45
נושא: טכנולוגיה והייטק
גל מנגד, מנכ"ל PRODAC Systems
גל מנגד, מנכ"ל PRODAC Systems
הודעה לעיתונות

חברת Priority Software וחברת PRODAC Systems חתמו על הסכם לשיתוף פעולה טכנולוגי עבור לקוחות תעשייתיים בעולם

הפתרון הטכנולוגי יספק יכולות MES שישולבו ב- ERP Priority

Priority Software, חברה בינלאומית מובילה לפתרונות ERP חתמה על שותפות טכנולוגית עם PRODAC Systems, ספקית של פתרונות MES ( - Manufacturing Execution Systemמערכות חכמות לניהול ושיפור הייצור) חדשניים עבור מפעלי ייצור בישראל ובעולם.

השותפות תאפשר לשתי החברות להציע פתרון חדשני, המשלב את היכולות של שתי החברות ומספק מענה לכל אורך שרשרת הערך הארגונית. הפתרון המשולב יאפשר מעקב אחר נתונים בזמן אמת, החל מפתיחת פקודת ייצור ב- Priority ERP, דרך ניהול ושליטה בכל שלבי תהליך הייצור, ועד החזרה ל- Priority בשלב המוצר המוגמר.

הטמעה של PRODAC MES אל תוך Priority ERP מתבצעת באופן מיידי, ומתאפשרת ללא פיתוח כלל ובשימוש בממשק שפותח על ידי שתי החברות. היכולת לשלב את פתרונות PRODAC אל תוך Priority תאפשר ללקוחות ליהנות מהיתרונות של מערכת MES מלאה המוטמעת בתוך מערכת ERP ביניהם קבלת מידע ותובנות מרצפת הייצור בזמן אמת.

אבי טראוב, סמנכ"ל מכירות וערוצי הפצה בינלאומיים בפריוריטי סופטוור: "אנו שמחים לפתוח את שנת 2020 עם שותפות טכנולוגית חדשה, המעשירה את הפתרונות שאנו מציעים ללקוחותינו. מערכת PRODAC המספקת איסוף נתונים אמין ועוצמתי בזמן אמת, ופתרון ניטור עבור לקוחותינו בעולמות הייצור יכולה לסייע ללקוחותינו לצמוח ולייעל את פעילותם העסקית".

גל מנגד, מנכ"ל PRODAC Systems: "זוהי שותפות חשובה עם חברתERP גלובלית מובילה, והזדמנות עבורנו למנף את ההיצע ובמקביל לשרת לקוחות Priority ברחבי העולם". "אנו גאים להיות חלק מרשת Priority הגלובלית ולהציע ליצרנים בהיקפי SMB פתרון מקיף המשלב ERP עם MES".

אודות PRODAC Systems
PRODAC Systems היא ספקית מובילה של מערכות Manufacturing Execution Systems (MES) ומערכות בינה עסקית לחברות ייצור (EMI) עבור מפעלי תעשייה. ל- PRODAC פתרון מקיף המספק יכולות איסוף מידע מתקדם בזמן אמת וניתוח המידע בכלים מתקדמים, הכוללים בינה מלאכותית. הפתרון כולל גם התראות בזמן אמת, הפיכת המידע לתובנות עסקיות וכלי בקרת איכות.
בשלשת העשורים האחרונים מספקתPRODAC פתרונות מתקדמים ללקוחות יצרניים בישראל ובעולם ובין לקוחות החברה נמנות החברות קוקה קולה, קרלסברג, לוריאל ועוד.
למידע נוסף: www.prodacsystems.com

אודות Priority Software
Priority Software מפתחת פלטפורמות חכמות לניהול ארגוני מערכתי. פתרונות פריוריטי מאופיינים בגמישות ובפתיחות המאפשרות התאמה מקסימלית לצרכים משתנים של חברות בכל הגדלים והתעשיות: מתאגידים בינלאומיים הזקוקים למערכת ERP רב חברתית עשירה ועד חברות קטנות בתהליכי צמיחה. המערכת של פריוריטי משפרת את היעילות העסקית, חוויית הלקוח והנגישות בזמן אמת למידע ולתובנות עסקיות. פריוריטי זוכה להכרה בינלאומית על ידי אנליסטים ואנשי מקצוע מובילים הודות לחדשנות המוצרית והתמיכה בטכנולוגיות עכשוויות, ביניהן ענן ומובייל. עם משרדים בארה"ב, ישראל ובריטניה, ורשת גלובלית של שותפים עסקיים, פריוריטי משרתת כיום כ 75,000 חברות ביותר מ- 40 מדינות ברחבי העולם.
למידע נוסף: www.priority-software.com[http://www.example.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.