איפור: דיאנה מירצינה ל'ירין שחף'
איפור: דיאנה מירצינה ל'ירין שחף'
ירין שחף. צילום יח'צ
ירין שחף. צילום יח'צ
רינג תאורה להשיג בחנות ירין שחף
רינג תאורה להשיג בחנות ירין שחף
פלטת צלליות אי אם פאשן
פלטת צלליות אי אם פאשן
מותג האיפור  אי אם פאשן
מותג האיפור אי אם פאשן
הודעה לעיתונות

ירין שחף: חיבוק מרחוק לסבתא - איך להתאפר לשיחות בזום?


בימים שהתקשורת עוברת דרך מסכים, אל תשכחו להחזיר את הצבע לפנים. ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות עם כמה עצות להתארגנות מול מצלמה.

הקשר היחיד שלנו בימים אלה עם בני אנוש נוספים, מלבד אלה שיש לך איתם די אן איי משותף עובר דרך אפליקציית זום, הפלטפורמה הדיגיטלית מאפשרת לך לנהל שיחת פון רבת משתתפים. אממה, פה יש קטש גדול : איפור מול מצלמה שונה מאחר והעדשות לא מתרגמות תת גוונים, מתקשות עם ברק ומחייבות תאורה נכונה.

גם אם התאפרתם לטקס האוסקר, עם תאורה לא נכונה קל להרוס כל פריים. אתם לא רוצה להיראות עם צלליות מוזרות, גושי צבע וכהיות מתחת לעיניים -שעלולים להפחיד את הצופים? בדיוק בשביל זה הומצא פטנט. קוראים לו החישוק המאיר. מדובר בטבעת תאורה שמשמשת מאפרים, בלוגרים, יוטיו-ברים ושאר מפעילי חשבון אינסטגרם. האחרונים מכירים היטב את "הפלא". הרינג מפזר את התאורה בצורה שווה ומגיע עם טיימר לשליטה על עוצמת הלד. הקסם מתלבש על חצובה ואפילו עם אפשרות תופסן לנייד. היתרון הגדול: הוא ישרת אותך גם אחרי הרבה אחרי שתיגמר המגפה כי החיים יותר ויותר עוברים דרך מסכים . (ניתן לקניות בחניות איפור מקצועי)

אחרי התאורה, התמקמו מאחורי 'דסק' כלשהו סטייל יונית לוי – קושמרו. כעת... לשאר החדשות: מייק אפ. זה לא הזמן לכמויות ובטח לא לשכבות. הזום הוא לא מצלמת טלוויזיה ואתם לא רינה מצליח. כשרוב היום מפזזים בין המקרר לבין אדי הגז, אין צורך להעמיס. כדי לנטרל פנים מבריקות ועור שמנוני, לכו על בסיס של קרם לחות וסרום עם פיגמנט. הבונוס: גם לחות לעור שבלאו הכי צריך, וגם כיסוי למראה עור אחיד. כדי לנטרל כהיות מתחת לעיניים מניחים מעט קונסילר - בלי מריחות ובלי שליכטה, רק בהתפחה.
על צלליות אפשר לדלג על סירוק הגבות- לא. ניתן להיעזר במברשת שיניים ישנה – היא מעולה לסירוק .

כדי להשוות לפנים מראה בריא ויחיוני לכו על סומק...בגוון טבעי והקפידי על פיזור והטמעה מקסימליים. אם המצלמה שלך, לא סופר איכותית והסומק אינו מטושטש בהתאם הלחיים יראו כמו כתם. כדי ליצור את האפקט הרצוי, מורחים את הסומק על האזור הגבוה ביותר של הלחיים ומטשטשים החוצה ולמעלה. הגוון הנכון הוא זה שדומה לזה שיש לך אחרי אימון כושר - ורדרד עדין שמתמזג עם העור.

https://store.yarin-shahaf.co.il/
מוצרי אי אם פאשן ניתנים להשגה בבלעדיות בחנות האיפור 'ירין שחף'

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחף תקשורת ויחסי ציבור.