מפרסם: שחף תקשורת ויחסי ציבור
תאריך: 07/09/2020 09:40
עדכון: 08/09/2020 10:45
נושא: אקטואליה, חברה, חדשות, לייף סטייל
רבע מיליון צפיות -משדר הביוטי הנצפה בישראל
רבע מיליון צפיות -משדר הביוטי הנצפה בישראל
איפור: ירין שחף, צילום בן לאון
איפור: ירין שחף, צילום בן לאון
אשלי בקשי וקסמן מתארחת ב'איפור בשידור', צילום יח'צ
אשלי בקשי וקסמן מתארחת ב'איפור בשידור', צילום יח'צ
Im fashion make-up איפור זה כל הסיפור
Im fashion make-up איפור זה כל הסיפור
ירין שחף, צילום יח'צ
ירין שחף, צילום יח'צ
הודעה לעיתונות

איפור להמונים : משדר הלייב 'איפור בשידור' -שובר שיאי צפייה

דווקא עכשיו, בימים אלה שכולנו חוסים תחת כנפי המזגן, זה הזמן להצטרף לפצצת הרייטינג בהנחיית ירין שחף. בין המתארחים במשדר: אשלי בקשי, אלין כהן, גילי אלגבי, גליה תורן חן, קטי ארמא, ריקי פרץ , עידו רפאל ועוד...

חמישה חודשים מאז עלייתו לאוויר, הפך 'איפור בשידור' – למשדר הביוטי הנצפה ביותר בישראל. לאחרונה, אף נרשמה צפיית שיא של רבע מיליון נשים.

ה-'לייב' משודר בו זמנית בפייסבוק ובאינסטגרם, וזוכה לחשיפה, שטרם נראתה כמותה בקטגוריית הלייף סטייל. ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות היופי, מסביר: "הרעיון היה לפנות לקהל נשי ממוקד, שחי ונושם איפור, ולהעניק לו תוכן מקצועי ואיכותי."

נטול שיקול מסחרי

בניגוד לשידור טלוויזיוני מסחרי ומבויים, הרי שכאן, הכל נעשה בלייב, ללא עריכה ובעיקר בגובה העיניים. הצופים הם חלק בלתי נפרד מהשידור, ומעורבים בו בכל רגע. במרכז כל פרק, מתארח מאפר-על, שמשיב על שאלון אישי, חושף את סגנונו המקצועי ולסיום, חולק עם הצופים טיפים ועצות השמורים בד"כ לאנשי מקצוע.

אחד מלהיטי ה-'לייב' הוא הענקת פרסים של עשרות מארזי איפור. הצופות מוזמנות לשתף את השידור וכך הן נכנסות ישירות להגרלה. הרעיון הוא לתת במה, למי שרוצה לבחון בעצמה מוצר איפור חדש. הזוכה בפרס הופכת לנסיינית, ומוזמנת להביע דעה פומבית ובלתי משוחדת.

למגר את תופעת סרטוני ההדרכה הלא מקצועיים

"השידור שם לו למטרה למגר את תופעת סרטוני ההדרכה הלא מקצועיים, אשר צצים מידי יום ברשת"- מסביר ירין שחף. "כל אחת שהחזיקה ליפסטיק אי פעם בחייה, ויש לה חשבון עתיר עוקבים, הפכה לנסיינית וממליצה על מוצרי איפור חדשים. על הדרך, היא גם לא שוכחת ללמד איפור". השיטה נולדה על ידי חברות הקוסמטיקה. המשווקים מצאו דרך קלה וזולה לפרסם את המוצרים שלהם, בעזרת בנות שמחזיקות חשבונות מלאי עוקבים. כך זה עובד: יש לך הרבה עוקבים? קבלי ערכות איפור חינמיות ובתמורה המליצי וספרי לכל העולם עד כמה מוצרים אלה מצוינים. כי אם לא תעשי כך, בפעם הבאה, לא תקבלי עוד 'חינמים'. במילים אחרות: אפס אמינות, אפס מקצועיות.

איך נולד 'איפור בשידור' ?

שחף: "בימי הגל הראשון של הקורונה ,שידרתי מסלון ביתי הפרטי בזום. עד מהרה המערכת קרסה בשל העומס. כשהחלה להתממש אסטרגיית היציאה, בניתי בניתי בת'א, אולפן מקצועי ולשמחתי העלייה ברייטינג לא נעצרת. שידור הלייב מאופיין בתכנים המעוברים בגובה העיניים, ללא פרסומות ובמות מסחריות. כל מי שרוצה למקסם את המראה האישי מוזמנת לצפות ולהנות." פרטים על מועדי הצפייה תוכלו למצוא בפייסבוק ובאינסטגרם של ירין שחף.
.

https://www.yarin-shahaf.co.il/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחף תקשורת ויחסי ציבור.