LOGO NEWS DIRECT
LOGO NEWS DIRECT
הודעה לעיתונות

News Direct מגדירה מחדש ובאומץ לעולם היח"צ את תפוצת ההודעות לעיתונות מטעם חברות וארגונים לרחבי העולם

News Direct חברה חדשה בתחום הפצת ההודעות לתקשורת ברחבי העולם השיקה באמצע שנת 2020 פלטפורמה אשר משנה את כללי המשחק עבור חברות ציבוריות ופרטיות ברחבי העולם.

News Direct מספקת שירותי הפצה של חדשות ותוכן לאנשי מקצוע בתחום יחסי ציבור, IR, תקשורת ארגונית ושיווק. הפלטפורמה של News Direct מספקת זרימת עבודה אינטואיטיבית וחדישה, אבטחה ובטיחות מידע מובילה בתעשייה, תמחור שקוף ומחיר קבוע וניתוח ביצועים דינמי. יתר על כן, News Direct השיקה מערך חדשני כולל אוטומציה מתקדמת, טכנולוגיית ענן מבודדת ותוכנה מותאמת אישית לפלטפורמה הדינמית היעילה והגמישה ביותר הקיימת כיום.
החברה החדשה משבשת ומשנה את הסדר הקיים בתחום הפצת הודעות החברות במגוון אספקטים:
טכנולוגיה - News Direct החלה את פעילותה לפני כשנה כאשר בנתה עבור חברות וארגונים מודל חדש ושונה בתכלית להפצת גלובלית של הודעותיהם אשר כולל טכנולוגית ענן חדשנית –
אבטחת מידע - גורם רלוונטי ביותר ומשמעותי בתקופת הקורונה – בזכות הטכנולוגיה החדישה נשמרת שליטה מוחלטת ומלאה בבטיחות המידע בתוך החברות (במיוחד בזמנים אלה כאשר עורכים פועלים מהבתים ואין שליטה על המידע אשר יוצא מהחברה) השליטה נשארת בידי החברה והממונה מטעם החברה - פרט חשוב במיוחד כשמדובר בדיווחים של חברות ציבוריות לבורסות כאשר לאבטחת המידע היוצא לבורסה יש חשיבות עליונה.
תהליכי זרימת העבודה - News Direct בנתה פלטפורמה המאפשרת לחברות וארגונים הפצה עצמית של הודעותיהן בקלות ובמהירות (ללא צורך בעורכים ומתווכים) מה שמאפשר חיסכון ניכר בזמן ובמשאבים.
תמחור - חברות וארגונים נהגו להפיץ את הודעותיהם עד היום מול ספקי הפצת הידיעות לתקשורת בדרך המסורתית של תשלום כנגד תמחור לפי מספר מילים (ככל שהידיעה ארוכה עלות ההפצה גבוהה יותר). נמצא שאין כל היגיון בשיטת תמחור זו שכן מדובר בהוצאה קבועה שאינה מושפעת מכמות המילים בידיעה. אצל News Direct התמחור קבוע ואחיד (ללא קשר למספר המילים בידיעה) גורם זה שינה את סדרי הסכמי הפצה המסורתיים אשר היו קיימים עד היום ומאפשר חשיפה גלובלית לחברות וארגונים שהתקשו עד היום לעשות זאת בשל קשיי תקציב.
תפוצה רחבה ומגוונת לענפים וקטגוריות מקצועיות רבות ברחבי העולם - News Directe השיגה הסכמי הפצה עם יותר מתריסר סוכנויות חדשות בינלאומיות וספקי שירותים מסחריים מובילים; מה שמאפשר לאנשי מקצוע בתחום היח"צ והאינטראקציה המכוונים לקהלים בינלאומיים להרחיב את טווח ההגעה שלהם לחשיפה גלובלית מקסימלית ולהגדיל את תדירות ההפצות שלהם בשל אסטרטגיית התמחור הצפויה, השקופה והחסכונית. החברה מוסיפה לתפוצה הרחבה המקובלת לעיתונות כללית ומקצועית במגוון קטגוריות וענפים גם תפוצה לרשימות מתעדכנות של אלפי עיתונאים בתקשורת המיינסטרים ברחבי העולם וכן בלוגרים משפיעים בתחומים השונים.
ניטור ודיווח בקרת תקשורת לאחר הפצת כל ידיעה – דוחות מפורטים לאחר הפצה מציגים תוצאות ההפצה, היכן פורסמה הידיעה כולל מדדי כניסות גולשים וכן דוחות המפרטים השפעה על מניית החברה Equity Impact Report עבור חברות ציבוריות הנסחרות בצפון אמריקה (בלעדי ל-News Directe)
"הפצה בינלאומית היא לעתים קרובות מבלבלת, כמו גם יקרה מדי," מציין גרג קסטאנו מנכ"ל החברה. "ניוז דיירקט התיישרה עם סוכנויות החדשות המובילות בעולם ונותני השירותים והצליחה ליצור פרדיגמה חדשה שלקוחות רבים יכולים להבין וגם להרשות לעצמם."
לפרטים נוספים:
אביבה שורץ
נציגת News Direct בישראל
052-3244769
[[email protected]]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אביבה שורץ יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי.