קרנית באדיבות תיאטרון קליפה
קרנית באדיבות תיאטרון קליפה
טרמבלה לו לה - עיצוב אופיר פינקלשטיין
טרמבלה לו לה - עיצוב אופיר פינקלשטיין
הודעה לעיתונות

טְרַמְבָּלָה לוּ לָהּ - שיר שני מתוך אלבום הבכורה

== -הזמנה להאזנה ושידור- ==

טְרַמְבָּלָה לוּ לָהּ
מילים, לחן ושירה: קרנית

"מה תשתה שאלתי
והוא ענה: מים
מה? הייתי המומה.
למה מה אני אמור להגיד ?
וויסקי מסוג טרמבלולה לה לה לה ..
עניתי; לא. אבל, אולי קפה? בירה? משהו?
"מים.
ושימי את השיר שלך" ....
"

לינק לפטיפון:https://patiphon.co.il/music/jtr1779DVV
לינק לשמיעה: https://digistage.to/Trambalula

"טרמבלה לו לה" - סינגל שני לקרנית מתוך אלבום הבכורה.
קרנית, בת 44, כותבת, מלחינה ושרה
יוצרת מוסיקה תיאטרלית באופן פירטי ומבשלת אלבום באופן חוקי.

מילים, לחן ושירה: קרנית, הפקה מוסיקלית: מאור גרידיש, עיבוד: מאור גרידיש, קרנית, גיטרות ותכנותים: מאור גרידיש, מיקס ומאסטרינג: זוהר חנוכה, הוקלט באולפני MGS.
הפקה מוסיקלית: מאור גרידיש, עיבוד: מאור גרידיש, קרנית, גיטרות ותכנותים: מאור גרידיש, מיקס ומאסטרינג: זוהר חנוכה, הוקלט באולפני MGS.

צהוב עמוק:
עצמאית בשטח, גרה בדרום תל אביב. ילידת שכונת התימנים האגדית בק.אתא ( אבא נולד בישראל, אמא ילידת מרוקו ) למדה והתחנכה במשפחה מסורתית דתית ומעולם לא הייתה דתיה. מיד אחרי הצבא הגיעה לתל אביב ללמוד תיאטרון ( לא ידעה על קיומו של "רימון" ), למדה שנה בסטודיו של יורם לוינשטיין וכ- 3 חודשים בסמינר הקיבוצים. קצר. אבל, משמעותי. עזבה את הלימודים לטובת חיי הלילה האפלים של תל אביב. אפל, אבל משובח. עובדת ולומדת באופן מתמיד. בשנות העשרים שלה, החליפה קריירה מפוארת של מלצרות בתפקיד מפואר של דוברת תיאטרון אורנה פורת. אף על פי שבביה"ס העדיפו שלא תדבר ולא תדברר. "סתמי!". במקביל –אהבה, התחתנה, אמא לתומר ונעמי, הקימה משרד יח"צ עצמאי בתחום התרבות שפועל מעל לעשור, חזרה ללמוד משחק, התגרשה, שיחקה במגוון תפקידים בתיאטרון פורץ הדרך - תיאטרון קליפה. בשנתיים האחרונות עמלה על אלבום בכורה. הוציאה לאור את הסינגל הראשון "כביש 443– יש נחמה, יש שיר" לפני כ9 חודשים וכעת את "טרמבלה לו לה" - הסינגל השני מתוך האלבום.
..........................................................................................................................................................................
תודה לשותף שלי ליצירה הזאת – המוסיקאי והמפיק המופתי, מאור גרידיש

יצירה ויח"צ: קרנית אהרוני בסון– 052-4299441

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קרנית בסון יחסי ציבור.