הודעה לעיתונות

סקר אפליקציית הדייטינג OkCupid: רק 27% מהמשתמשים הישראלים רוצים להתחתן ב״נישואי רבנות״

58% מתוך 875,000 ישראלים שנדגמו טוענים שדת ואלוהים אינם חשובים להם מאד, או אינם חשובים כלל. 94% מהמשתמשים רוצים תחבורה ציבורית בשבת בישראל

אפליקציית ההיכרויות הפופולרית OkCupid, המשתמשת בתשובות למגוון רחב של שאלות כדי להתאים בין משתמשים, חשפה כי מרבית המשתמשים הישראלים בעד הוצאת מוסד הנישואים משליטת הרבנות: 36% מהמשתמשים לא מעוניינים בנישואים בסגנון הרבנות, 28% מהמשתמשים לא בטוחים אם ירצו להינשא בחתונה דתית ורק 27% הצהירו כי הם מעוניינים להתחתן בחתונה על פי כללי הרבנות. 10% מהמשתמשים ציינו שכלל אינם מעוניינים להינשא.

האפליקציה מפיצה שאלונים מפורטים בכל העולם וחלקן מכוונות לשווקים מקומיים. בארץ, הנתונים מראים שרבים מהישראלים באפליקציה אוחזים בדעות ליברליות וחילוניות: כך לדוגמה, 84% מהם, לאורך שלוש השנים האחרונות, הראו פתיחות לצאת עם גרושים וגרושות. כשנשאלו למעלה מ-365,000 ישראלים באפליקציה מהי ״יהדות״ עבורם, 32% הצהירו כי מדובר ב״תרבות״, ורק 18% אמרו כי מדובר עבורם ב״דת״.

מעל 875,000 ישראלים ענו על השאלה עד כמה חשובים דת\אלוהים בחייהם: 58% טענו שאינם חשובים להם מאד, או אינם חשובים כלל, ורק 15% מהישראלים טענו שחשיבותם גבוהה בחייהם. בהמשך למגמה המסתמנת, רוב מוחץ של 94% מהמשתמשים רוצים תחבורה ציבורית בשבת בישראל.

ל- OkCupid יש כיום מיליוני משתמשים במעל 110 מדינות. האלגוריתם של OkCupid משתמש בתשובות למגוון רחב של שאלות רקע שמספקים המשתמשים כדי להבין לעומק מה חשוב להם, במה הם מאמינים, מתעניינים ומה ההעדפות שלהם. השאלונים האישיים והמעמיקים פעילים רק בעשרה שווקי – וישראל היא אחת מהם.

אודות OkCupid
כשבאים לבחור בן/בת זוג למפגש היכרות, צריך לקחת בחשבון את מה שבאמת צריך. OkCupid היא אפליקציית ההיכרויות היחידה שעושה זאת ושואלת עבורך את השאלות הנכונות. האלגוריתם של OkCupid משתמש בתשובות למגוון רחב של שאלות רקע שמספקים המשתמשים כדי להבין לעומק מה חשוב להם, במה הם מאמינים, מתעניינים ומה ההעדפות שלהם. החברה נוסדה ב- 2004 ומאז אחראית על מיליוני חיבורים בין בני אדם בלמעלה מ-110 מדינות. החברה היא אחת החלוצות בתחומי ההכלה במגוון רחב של ממדים, דוגמת מגדר, העדפות, גזע ודת.
החברה ממוקמת בניו יורק.
למידע נוסף:
http://www.okcupid.com/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוניצה תקשורת.