מוקד העמותה, צילום: אדיר יזריף
מוקד העמותה, צילום: אדיר יזריף
מייסד ומנכ"ל העמותה, שמעון סבג, צילום: אדיר יזריף
מייסד ומנכ"ל העמותה, שמעון סבג, צילום: אדיר יזריף
יחידת האופנועים של העמותה, צילום: אדיר יזריף
יחידת האופנועים של העמותה, צילום: אדיר יזריף
השעון החכם שיינתן לניצולי השואה
השעון החכם שיינתן לניצולי השואה
הזמנת כבוד לאישי ציבור ותקשורת
הזמנת כבוד לאישי ציבור ותקשורת
הודעה לעיתונות

לראשונה בישראל: השקת מיזם טכנולוגי ארצי למען ובשביל ניצולי השואה והקשישים בישראל

עמותת "יד עזר לחבר" תפתח בשבוע הבא בחיפה את מוקד החירום והסיוע מצוקה במרכזי הארצי לניצולי שואה וקשישים

האירוע יתקיים ביום שלישי הבא בתאריך 13/7/2021 בשעה: 19:00, ממש בסמוך לקריית
החסד של עמותת "יד עזר לחבר", ברחוב הנביאים 27 בשכונת הדר, בחיפה.

עמותת "יד עזר לחבר" שבחיפה משיקה את מוקד החירום סיוע ומצוקה המרכזי והארצי לניצולי שואה וקשישים, כאשר מוקד החירום הארצי ישמש כמרכז ראשי בכל רחבי הארץ ויקשר בין כל סניפי העמותה השונים הפזורים בפריסה הארצית בישראל.

במוקד הארצי החדש ניתן יהיה לקבל שירות בהשאלת ציוד רפואי ואביזרי שיקום, שעוני מצוקה, מצלמות מעקב לסיוע רצוף, תרופות, כולל אוכל חם וחלוקת חבילות מזון, שיעניקו תקווה לניצולי שואה וקשישים, כאשר כל שירותים אלו יינתנו ללא עלות ובחינם וכל זאת לטובת רווחתם של ניצולי השואה והקשישים בישראל.

מוקד המצוקה והחירום הארצי החדש של יפעל מסביב לשעון 24/7 בהתנדבות מלאה על ידי עשרות מוקדניות וטלפניות בנות השירות הלאומי, מתנדבים וחברים, אשר יקבלו סיוע רציף משאר מתנדבי עמותת "יד עזר לחבר".

אירוע ההשקה והפרוייקט הינו בשיתוף יחד עם הארגון הציוני אמריקאי "בני ציון" העולמי ובסיועה של ה"שגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים" וייערך במעמד שרים חברי כנסת ואישי ציבור.

בתוך מוקד החירום החדש תהיה גם "יחידת אופנועים" עילית שהוקמה במטרה לסייע לכל המערך הלוגיסטי והנרחב של העמותה שתעניק מענה מיידי וראשוני לטובת ניצולי שואה וקשישים בכל רחבי מדינת ישראל.

למוקד החירום למען ניצולי השואה והקשישים יש לחייג 8607*

מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר", מר שמעון סבג, מסר לקראת השקת המיזם החברתי: "כולי התרגשות עצומה, עבורי זהו אירוע היסטורי וחלום שהתגשם דווקא בתקופה קשה, לא פשוטה ומאתגרת זאת, כולנו יכולים וחייבים למנוע את המוות הנוראי הבא.

במוקד החירום יינתנו שירותים נרחבים ורחבי היקף של השאלת ציוד רפואי ושיקומי, הציוד ניתן למבקשים ללא תשלום, ללא ערבות וללא פיקדון.

העיקרון הפשוט שבאים לוקחים, משתמשים ומחזירים, כאשר גם אם לא מחזירים כיסאות גלגלים, כסאות למקלחת, הליכונים, מקלות הליכה וציוד רפואי חדיש תקני ומגוון לכל ניצול שואה וקשיש.

מוקד החירום הארצי נפתח בעקבות הפערים החברתיים והכלכליים ההולכים ונפערים בתוך החברה הישראלית.

לחיות עם הבדידות זה נורא מכל, אנחנו לא יכולים להרשות לאף ניצול שואה קשיש או נזקק להישאר ללא קב או כיסא גלגלים בגלל שאין לו פיקדון של כמה מאות שקלים להשאיר, אנחנו כאן, כדי להשלים את הצורך שיש ללא מעט אנשים בארץ הזו שלא יכולים לרכוש כיכר לחם בשבוע, אז בטח שלא יוכלו להשאיר פיקדון עבור כיסא גלגלים או מיטה אורתופדית שהם זקוקים לה.

אנחנו במוקד החירום הארצי ניצור קשר יומיומי ונדבר עם ניצולי השואה, אשר זקוקים לאוזן קשבת, גם אם הוא לא זקוקים לסיוע טיפולי או לחבילת מזון, כולנו יכולים וחייבים למנוע את המוות הנוראי הבא מהבדידות.

העמותה תחלק שעוני מצוקה חדישים ובעלי טכנולוגיה מתקדמת ביותר, אשר מחוברת על ידי GPS ומאפשרת שיחות ידאו במקרה הצורך היישר דרך המוקד החדש, שכאמור אין כאן עלות והשירות לכל הארץ.

על זאת הודות ותודות לתרומות מגופים ואנשים פרטיים.

כולי תקווה כי מוקד חירום זה יהיה מהחשובים והבולטים במדינה ישראל".

לתיאום הגעה ותיאום סיקור מראש:
שמעון סבג , מנכ"ל ומייסד העמותה, בטלפון: 7533333 - 050
תמי סינר, מנהלת קשרי קהילה, בטלפון: 5707127 – 050

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לסקר את יעקב - תקשורת.