Infinidat
Infinidat
פתרון הדגל של החברה InfiniBox
פתרון הדגל של החברה InfiniBox
הודעה לעיתונות

ענקית הדאטה סנטרים OFFSITE בוחרת ב- Infinidat על מנת להגדיל את אחסון הנתונים לפי דרישה

Infinidat, ספקית מובילה של פתרונות אחסון נתונים לארגוני אנטרפרייז, הודיעה כי OFFSITE, ספקית אמריקאית לשירותים מנוהלים ותפעול דאטה סנטרים, בחרה בטכנולוגיית האחסון של Infinidat כדי לתמוך בצמיחה של עסקיה. טכנולוגיית האחסון של Infinidat החליפה את מערכי ה-flash ש- OFFSITE השתמשה בהם על מנת לעמוד בדרישות הטכנולוגיות של לקוחות האנטרפרייז שלה.

Infinidat הזניקה לראשונה את OFFSITE לקנה מידה של פטה-בייט בשליש מהעלות של מערכי all-flash לאותו נפח אחסון זמין, אך ללא צורך להסתמך על דחיסה ודה-דופליקציה, אשר תחשיבם נחשב מאוד לא אמין ותלוי רבות באופי וסוג המידע שלקוחות הקצה מאחסנים, שהנו מגוון ומשתנה. OFFSITE אימצה את מודל התמחור האלסטי של Infinidat ומודל הצריכה הגמיש.

"בעזרת פתרון האחסון של Infinidat הצלחנו לעמוד בדרישות הטכנולוגיה של לקוחות אנטרפרייז ולספק שירותים אולטרה-מהירים, אך חסכוניים יותר", אמר ג'וזף ג. ריקארד, מנכ"ל ב- OFFSITE. "על ידי כך שבנתה את הענן הפרטי המקומי עבורנו, Infinidat מאפשרת לנו את הגמישות לשלם רק עבור נפח האחסון בו אנו משתמשים ולגדול על פי דרישה כאשר יש צורך בקיבולת גדולה יותר. היכולות שיש ל- Infinidat עם VMware מאפשרות לבצע הקצאה והרחבה של האחסון תוך דקות".

סטיב סאליבן, סגן נשיא בכיר למכירות, צפון אמריקה, ב-Infinidat, אמר כי "החישוב הכלכלי החיובי של פתרון האחסון של Infinidat משנה את כלכלת תעשיית האחסון ואת הציפיות של לקוחות אנטרפרייז וספקי שירותי ענן. ההצלחה של OFFSITE היא דוגמה מצוינת לחברה שגילתה כיצד Infinidat מספקת ביצועים גבוהים, 100% זמינות ואמינות, בעלות נמוכה יותר מפתרונות all flash של ספק אחר. מספר הולך וגדל של חברות מגלות זאת".

OFFSITE הוקמה בשנת 2001 כדאטה סנטר להתאוששות מאסון. היא צמחה מבסיס לקוחות אזורי באילינוי ובויסקונסין לספקית לאומית של שירותי ענן פרטיים, שירותי קו-לוקציה משותפים וייעודיים, שירותי התאוששות מאסון ופתרונות NOC לארגוני אנטרפרייז בינוניים. עם פעילות נוספת בשיקגו ובדנבר, היתרון המשמעותי של OFFSITE הוא מרכז ה-NOC ה"זמין תמיד" 24/7. אמינות החברה, שפלטפורמת האחסון צריכה להבטיח, ממשיכה למשוך בסיס מגוון של לקוחות.

הפתרון של Infinidat מיישר קו עם המטרה של OFFSITE להגדיר מחדש את חווית הדאטה סנטר. OFFSITE מספקת סביבה עתירת ביצועים ללקוחותיה לניהול תפעול הדאטה שלהם עם אחריות לאבטחה, תשתית חזקה, טכנולוגיה מובילה בתעשייה ומומחיות מקיפה.
קונסולידצית האחסון הייתה שיקול מרכזי בבחירת Infinidat. כעת OFFSITE יכול להכיל נפח של ארבעה פטה בייטים בפתרון אחד, דבר שמאפשר לחברה להרחיב את טביעת הרגל שלה ולגדול במהירות (דקות לעומת שבועות) כל זאת תוך שימוש בחומרה זמינה שאינה דורשת תהליכי רכש ופרויקטים מורכבים.

בהיבט ההגנה על נתונים ושחזור מידע, היכולת של Infinidat לבצע סנאפשוטים בלתי ניתנים לשינוי שנלקחה גם היא בהחלטת OFFSITE והיא מהווה ערך מוסף להגנה על נתונים מפני מתקפות כופרה. סנאפשוטים בלתי ניתנים לשינוי מאפשרים למנהלים לגשת או לשחזר את כל הנתונים על ידי שחזור מהיר של האחסון למצבו הקודם או על ידי שחזור קבצים ספציפיים מכל נקודת זמן בעבר. זוהי יכולת ייחודית המוצעת על ידי Infinidat, בה עושים שימוש בטכנולוגיה מתקדמת לייצר סנאפשוטים שהנם בלתי ניתנים לשינוי. OFFSITE יכולה כעת לספק ללקוחותיה שירות זה להגנה מפני התקפות כופרה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.