הודעה לעיתונות

כלי ניהול נתונים מהדור החדש נותנים לארגונים יתרון יחסי מול מתחרים בעידן של חדשנות דיגיטלית ופוסט קורונה

ניהול נתונים מתקדם, מאפשר לארגונים לרכז מידע ממקורות שונים במקום מרכזי אחד, לטייב אותם ולקבל מהם תובנות קריטיות להמשך

בעולם בו כמות הנתונים אותם ארגון אמור לנהל מוכפלת בכל 3 שנים, ארגונים רבים הגיעו לתובנה שיש צורך בשדרוג דרך ניהול הנתונים. הם מבינים כי הם חייבים לשנות את דרך החשיבה של הארגון בכל הנוגע לאינטגרציה וניהול הנתונים.

דיגיטל וחדשנות
הצורך המיידי בפתיחת ערוצים נוספים (Mobile Web etc) מול הלקוחות, הסוכנים, השותפים והספקים, מחייב זמינות של מידע אמין לשם קבלת החלטות וביצוע עסקאות.
הזמן הדרוש מקבלת המידע להפיכתו לתובנה נדרש להתקצר בצורה משמעותית: לקוחות הקצה מבקשים לקבל את המידע בזמן קצר, מחקרים מצאו כי 40% מהלקוחות לא יסכימו להמתין 3 שניות ויותר לקבלת מידע על המסך, הם יעדיפו לעבור למסך אחר.
הצורך בשיפור השירות מחייב כלי אינטגרציה יציבים ומהירים המשלבים טיוב נתונים תוך כדי שינועם. ארגונים חייבים להיערך לפתיחת ערוצי תקשורת חדשים מול לקוחותיהם שכן עליהם להיות יוזמים מולם ולא רק מגיבים, לשם כך נדרשים כלים מהירים ואמינים שיכולים לעמוד בדרישות השרות הגדולות ביותר.

רגולציה
הרגולציה מניעה את הארגונים לקחת שליטה על יכולת ניהול הנתונים שלהם, תקנה , IFRS 17 לדוגמא. הרווח הגדול שממנו נהנים הארגונים שעומדים ברגולציה מספק להם את היכולת לעבוד עם כלים חדשניים המאפשרים זמן פיתוח קצר ושימור השקעה , הם אינם צריכים להגדיל את העלויות שלהם (בכלים המיושנים, החיוב פר שרת וממשקים, בעוד שבכלים החדשים כמו Talend החיוב פר מפתחים בלבד) .

Self Service

גם הלקוחות הפנימיים מבקשים לקבל מידע אמין בזמן קצר, בד"כ הם יבקשו גישה ישירה לנתונים לשם יצירת דוחות בעצמם ללא תלות ב IT (Self Service) .
היתרון בכך ברור מאליו: הסכנה שה IT יהפוך לצוואר בקבוק, בכל הקשור לשרות קטנה. ככל שכמות האנליסטים של הארגון גדלה, כך גם גובר הלחץ על ה IT לספק את הנתונים. וכך גם עלויות ה Shadow IT. גם כאן היתרון של Talend בא לידי ביטוי משמעותית: הוא מאפשר קיצור לוחות זמנים בפיתוח, ומעמיד כלים אוטומטיים לטיוב והכנת הנתונים באמצעות משתמש הקצה.

אינטגרציה עם ענן ו Big Data

אחת הבעיות עם ריבוי הנתונים, היא דרך ניהולם ועיבוד כמויות המידע. ועל כן הפתרונות המקובלים הינם בניית מאגרי Hadoop ו/או שימוש בבסיסי נתונים בענן. גם כאן נדרשת בניית אסטרטגיה שתוכל לשמר את הלוגיקה העסקית של הארגון ולמנוע את הצורך בשכפול התהליכים. Talend פותרת את הצורך בשכפול תהליכים על ידי הפעלת מחולל קוד ייעודי לכל סביבה המאפשר העברת אותו Job ליעד אחר ללא כל פיתוח ובאמצעות גרירה נוחה.

לדברי יינון ברוש, CTO של KSMקאהן-סגול-מכבי- מכון המחקר והחדשנות של מכבי שירותי בריאות, ניהול הנתונים המתקדם הוא הבסיס להנגשת הנתונים השונים שנצברים באופן מותמם (ללא פרטים מזהים) ובהתאם לכל כללי אבטחת המידע וההגנה על הפרטיות, במעבדות ויחידות הסמך של קופת החולים לטובת יותר מחקרים , שיוכלו לשנות את התמונה עבור הטיפול היעיל ביותר לחברי מכבי ולעולם הרפואי העולמי.
" העבודה עם Talend מייצרת תהליכים חודשיים שמשרתים עשרות פרוייקטי מחקר שונים. העבודה עם המערכת מאפשרת לנו אוטומציה, בדיקות ואינטגרציה שחוסכת לנו וללקוחותינו זמן יקר."

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.