פיל באלינג'ר, מנכ"ל Infinidat
פיל באלינג'ר, מנכ"ל Infinidat
Infinidat
Infinidat
הודעה לעיתונות

Infinidat הוכרה כמובילה ברבוע הקסם של גרטנר לשנת 2021 לאחסון מרכזי זו השנה השלישית ברציפות

Infinidat, ספקית מובילה של פתרונות אחסון נתונים לארגוני אנטרפרייז, הוכרה כ"מובילה" (Leader) ברבוע הקסם של גרטנר לאחסון מרכזיים (Gartner® Magic Quadrant™ for Primary Storage) לשנת 2021, זו השנה השלישית ברציפות.

על פי גרטנר, "לספקים ברביע המובילים יש את הציונים הגבוהים ביותר בביצוע ושלמות החזון (Ability to Execute and Completeness of Vision). לספק מוביל יש את נתח השוק, האמינות ויכולות השיווק והמכירות הדרושות כדי להניע קבלה של טכנולוגיות חדשות בשוק. הם חדשנים ומובילי דעה, עם תכניות מוסדרות שלקוחות ולקוחות פוטנציאליים יכולים להשתמש בהן בעת תכנון תשתיות ואסטרטגיות האחסון שלהם".

"אנו מאמינים שההכרה של Infinidat ברבוע הקסם של גרטנר מאשרת את עוצמת הפתרונות ואת המומנטום התחרותי שלנו כחברה 'מובילה' בשוק האחסון הארגוני", אמר פיל באלינג'ר, מנכ"ל Infinidat. "המיצוב שלנו ברביע המובילים מעוגן בהנחת היסוד שלנו לחדש ולספק פתרונות אחסון נתונים עם שילוב שאין לו תחרות, הכולל 100% זמינות, ביצועים יוצאי דופן ועלות בעלות כוללת הנמוכה ביותר האפשרית בקנה מידה מרובה פטה-בייט. עבור לקוחותינו, ארגוני אנטרפרייז וספקי שירותי הענן, Infinidat היא פלטפורמת האחסון המרכזית הנבחרת לענן הפרטי".

מוקדם יותר השנה, Infinidat הוכרה כבחירת הלקוחות של Gartner Peer Insights לשנת 2021 בתוכנית "קול הלקוח": אחסון מרכזי ( (“Voice of the Customer”: Primary Storage1. זו היא השנה השלישית ברציפות שבה Infinidat מוכרת כבחירת הלקוחות של Gartner Peer Insights על סמך הביקורות והדירוג הבלתי תלוי של משתמשי הקצה.

נכון ל-14 לאוקטובר 2021, חברת Infinidat קיבלה 153 חוות דעת במהלך 12 החודשים האחרונים מלקוחות מאומתים בשוק מערכי האחסון המרכזיים, עם ציון ממוצע של 4.8 כוכבים מתוך 5. יתר על כן, 95% מהלקוחות ציינו את נכונותם להמליץ על Infinidat לעמיתיהם.

המוניטין של פלטפורמת האחסון החדשנית של Infinidat ממשיך לצמוח. פתרון האחסון הארגוני InfiniBox® מספק ביצועים מהירים מ-All flash, קיבולת בקנה מידה של פטה-בייט וזמינות מובטחת הבנויה לעומסי העבודה התובעניים ביותר בדטה בייס הארגוני. עם InfiniBox, מחלקות מערכות המידע בארגונים וספקי שירותי ענן מסוגלים לעלות מעבר ליעדי רמת השירות שלהם תוך הפחתה משמעותית של עלות ומורכבות תפעול מערך האחסון שלהם.
רבים מהלקוחות של Infinidat נמצאים ברשימות Fortune 500 ו- Global 2000. להלן מספר דוגמאות לביקורות של Gartner Peer Insights עבור פלטפורמת האחסון של InfiniBox:

"היציבות והביצועים היו מצוינים ומערכי Infnidat הם אחד מעמודי התווך המרכזיים שלנו." - מנהל, הנדסת אחסון בענף הפיננסים
"יש לנו מערכים של Infinidat מזה שנתיים, והקופסה סיפקה ביצועים נהדרים עבור הסביבה שלנו". - מנהל אחסון בענף השירותים

"אני מאמין מאוד בערך של Infinidat לכסף ולביצועים. נוכל לפרוס במהירות, להעביר נתונים בקלות ולהפעיל את כל התשתיות בפשטות רבה". - מוביל IT בענף התחבורה

*Gartner, Magic Quadrant for Primary Storage, Jeff Vogel, Roger W. Cox, Joseph Unsworth, Santhosh Rao, October 11, 2021.

*גרטנר, ריבוע הקסם לאחסון מרכזי, 11 אוקטובר 2021.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קו ישיר יחסי ציבור.