הודעה לעיתונות

דובר גוש שלום אדם קלר אל "אם תרצו": אני דורש בתוקף שתגישו גם נגדי תלונה במשטרה

לכבוד
"אם תרצו"

שלום רב

לפי מה שפורסם היום, "אם תרצו" הגישה תלונות במשטרה נגד מספר רב של אנשים וארגונים אשר הביעו מחאה על הכרזת שישה ארגוני זכויות אדם וארגוני חברה פלסטינית כ"ארגוני טרור" והביעו הזדהות עם ארגונים אלה. צוין כי תלונות כאלה הוגשו נגד בצלם, רבנים למען זכויות אדם, רופאים למען זכויות אדם, עיר עמים, האגודה לזכויות האזרח, המוקד להגנת הפרט, מחסום ווטש, יש דין, מגזין +972. בין הפעילים: ליאור עמיחי מנכ"ל יש דין, ח"כ גבי לסקי ותמר זנדברג, אורי וולטמן חבר הנהגת תנועת עומדים ביחד אשר הודיע כי תרם 'לאגודה הבינלאומית להגנה על זכויות האדם בפלסטין', עו"ד מיכאל ספרד, עינת עובדיה מנכ"לית מכון זולת. .

להפתעתי ולאכזבתי, שמותיהם של תנועת גוש שלום ושל החתום מטה נעדרו מן הרשימה המאד מכובדת הזאת. אני מרגיש נעלב ונפגע ביותר, שכן תנועת גוש שלום ואני אישית כדובר התנועה הבענו מחאה רמה על מעשה הנבלה של שר הביטחון גנץ, בקול לא פחות רם מאשר כל הארגונים והאנשים שמופיעים ברשימת נשואי תלונותיכם במשטרה, והבענו לא פחות מהאחרים הזדהות עם ששת הארגונים הנ"ל שכמובן אינם בשום צורה "ארגוני טרור". אי לכך, אני מוחה בתוקף על אי הכללתנו ברשימת התלונות במשטרה, אשר כבוד ויקר להופיע בה, ואני מבקש וגם דורש לתקן את המעוות ולהגיש מיידית וללא כל דיחוי תלונה במשטרה גם נגדי ונגד תנועת גוש שלום שאני דוברה. אני אראה אי הגשת תלונה כזאת כעלבון חמור אשר לא אעבור עליו בשתיקה.

לאחר הגשת התלונה במשטרה אבקשכם לשלוח אלי עותק שלה, שכן ברצוני למסגר את התלונה הזאת ולתלות אותה במקום מרכזי על הקיר בסלון ביתי. תודה!

https://tinyurl.com/ex59c628

בברכה,

אדם קלר,
דובר גוש שלום
טל. 054-2340749
[email protected]