מפרסם: טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור
תאריך: 31/10/2021 12:26
עדכון: 31/10/2021 13:05
נושא: טכנולוגיה והייטק
חזי הבר, אסקיולינק, עם דניאל מלכה, מנכ"ל IBM
חזי הבר, אסקיולינק, עם דניאל מלכה, מנכ"ל IBM
צביקה גולדרייך, ראש חטיבת הדאטה של אסקיולינק
צביקה גולדרייך, ראש חטיבת הדאטה של אסקיולינק
לוגו אסקיולינק
לוגו אסקיולינק
הודעה לעיתונות

פסגת ה-IT – בהשתתפות קבוצת SQLink

מאות אנשים נצפו בפסגת ה-IT שאורגנה והופקה ע"י 'אנשים ומחשבים'. בפסגה נטלו חלק מנמ"רים ומנכ"לים מובילים בתעשייה והוא כלל מפגשים עם לקוחות בתחומים החמים, ביניהם הענן הישראלי, השקעות בינלאומיות ועוד

בין הנצפים: חזי הבר, מנכ"ל Genius, שנרכשה ע"י קבוצת SQLink לפני מספר חודשים.

בוועידה הרצו בכירי הממשלה החדשה, כמו גם מנמ"רים במגזרים השונים תעשייה, בריאות, פיננסים, מוניציפלי ועוד, ביניהם: צביקה גולדרייך, ראש חטיבת הדאטה של SQLink שדיבר על מהפכת הדאטה בתחום והצורך להתאים את הפעילות לעולם מבוסס נתונים.

Genius Data Science, אשר נרכשה לפני מספר חודשים ע"י קבוצת SQLink, מתמחה בבינה מלאכותית, חקר ביצועים ואופטימיזציה, Machin Learning, ביג דאטה, גישות אנליטיות מתקדמות, פיתוח ב-Python ופתרונות data מבוססי Cloud. החברה שותפה עסקית בכירה ורבת שנים עם IBM. היא הוקמה בשנת 1988 ע"י חזי הבר וז'קי ליפסקר, מנכ"לים משותפים.
הפורטפוליו של Genius Data Science חובק לקוחות ממגוון רב של מגזרים, ביניהם: בנקאות ופיננסים, תעשייה, ביטחון, אקדמיה, גיימינג ועוד.

קבוצת SQLink הינה חברת התוכנה הפרטית הגדולה בארץ, והוקמה ע"י תמיר גורן המכהן היום כיו"ר. החברה בעלת תשתית נרחבת ופתרונות מתקדמים בעולמות הטכנולוגיה במגוון תחומי התמחות: פיתוח תוכנה, אבטחת מידע, QA ובדיקות אוטומציה, BI/BIG DATA, תשתיות, דיגיטל, יועצים ומומחים טכנולוגים ועוד. החברה תנצל את קשריה העסקיים ושיתופי הפעולה הקיימים עם מגוון רחב של ארגונים שיסייעו בידה להוציא לפועל את תוכניות הצמיחה של ג׳ניוס.

עם לקוחותיה נמנים מאות חברות מובילות במשק בתחומים:
הייטק, פיננסי, ציבורי, תעשייה, בריאות, ביטחוני ועוד כגון: Nice, תעשיה אווירית, Selina, Trax, DoubleVerify, NeoGames, Pursway, Ebay, מיקרוסופט, אמדוקס, אינטל, בנק הפועלים, בנק לאומי, בנק ישראל, בנק דיסקונט, ויזה, מגדל, הראל, נציבות שירות המדינה, משטרת ישראל, משרד ראש הממשלה, משרדי הכלכלה, הבריאות, התחבורה, רשות המיסים,שיבא, איכילוב, בלינסון ורבים נוספים.

קבוצת SQLink מונה כ-2,500 מומחים ויועצים מכל תחומי ה-IT והפיתוח.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- טל סופר ייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור.