ביצנית לבנת בטן. צילום: יונתן שטרן
ביצנית לבנת בטן. צילום: יונתן שטרן
הודעה לעיתונות

תערוכת צילומים מדליקים בחנוכה באגמון החולה קק"ל

כ-550 צלמות וצלמים מכל הארץ השתתפו בתחרות הצילום השנתית של הצפרתון. הצילומים הנבחרים מוצגים במרכז המבקרים וביום שלישי יוענקו הפרסים לצלמים הזוכים

בשנים האחרונות הולכים ומתרבים האנשים שגילו את תחום צילום הציפורים, שהוא אחד מהתחומים המאתגרים ביותר לצילום. הציפורים המרהיבות ביופיין חמקמקות, מסתתרות ונעות במהירות גדולה, וככל שהאתגר לצלם אותן גדול, כך גדל גם הסיפוק בהפקת תמונה מנצחת של ציפור.

מרתון צילום הציפורים של צפרתון קק"ל כבר תפס את מקומו כאחת מתחרויות צילום הטבע החשובות בישראל. בתחרות שנערכה לפני כחודשיים הצלמים נדרשו, כמו תמיד, להפיק תמונה מנצחת של ציפור בתוך מסגרת זמן של 48 שעות מוגדרות מראש.

כ-550 צלמות וצלמים מכל הארץ השתתפו בתחרות הצילום השנתית, במהלכה צילמו את ציפורי הבר בארץ בפרק זמן של 48 שעות. כ-800 צילומים מרהיבים נשלחו לתחרות בקטגוריות צילום מקצועי, חובבים וקטגוריה מיוחדת לילדים ובני נוער.

הצילומים הזוכים מוצגים במרכז המבקרים של אגמון החולה קק"ל, וביום שלישי ה-30 בנובמבר, נר שלישי של חנוכה, יוענקו הפרסים לזוכים במקומות הראשונים בקטגוריות השונות. חובבי הצילום מוזמנים החל מהשעה 09:00 ועד לשעה 14:00 לאודיטוריום של אגמון החולה, שם יציגו חלק מהצלמים את צילומיהם בליווי הרצאה קצרה. טקס חלוקת הפרסים והדלקת נר חנוכה יתקיים בגלריה של מרכז המבקרים בשעה 17:00.

ירון צ'רקה הצפר הראשי של קק"ל : "צלמי הציפורים הם שותפים משמעותיים ליכולת שלנו לחבר את האוכלוסייה הישראלית והעולמית לעושר וליופי האינסופי הגלום בציפורי ישראל. משנה לשנה אנחנו רואים כיצד עולה רמת הצילומים הנשלחים אלינו לתחרות הצילום של צפרתון קק"ל, ואיך מתהווה בישראל קהילה תוססת של צלמים התומכת בשמירת הטבע וטיפוח השטחים הפתוחים לרווחת כלל תושבי הארץ."

הציבור מוזמן.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ירון מיכאלי תקשורת ויחסי ציבור.