אנסמבל זמרי מורן צילום לשימוש חופשי אין צורך בתן קרדיט
אנסמבל זמרי מורן צילום לשימוש חופשי אין צורך בתן קרדיט
הודעה לעיתונות

אנסמבל זמרי מורן בתכנית אה קפלה חגיגית בכנסיות יוחנן הקדוש בחיפה ואוגוסטה ויקטוריה בירושלים

המופע "תפילה ישראלית" כולל יצירות של מגוון מלחינים ויוצרים ישראלים בהם ערן דינור, אהרון חרל"פ, מרדכי זעירא, דוד זהבי, אחינעם ניני ואחרים

אנסמל זמרי מורן, מבית מקהלות מורן, יקיים בראשית חודש פברואר שני מופעי אה קפלה מיוחדים בכנסיות יוחנן הקדוש בחיפה ואוגוסטה ויקטוריה בירושלים.

במופעים יוצגו היצירות "אודה לאלי" של מנחם ויזנברג, הפיוטים "נעילה" ו"אדון הסליחות" של ערן דינור, "עקדת ייצחק" של אהרון חרל"פ ועוד ממיטב הזמר העיברי, חדש וגם ישן של היוצרים מרדכי זעירא, דוד זהבי, אחינעם ניני, אבי גרייניק ואחרים.

האנסמבל מונה 24 זמרים צעירים בוגרי המקהלה, בניצוחו של תום קרני ובניהול אמנותי של נעמי פארן, הוקם ב- 1998, כגוף ייצוגי מקצועי המבצע תכניות ייחודיות וזוכה לתגובות נלהבות מן הקהל והביקורת.

במהלך השנים האחרונות השתתף האנסמבל בסדרות קונצרטים עם התזמורת הקאמרית הקיבוצית, עם התזמורת הסימפונית ראשון לציון, התזמורת הקאמרית הישראלית , עם תזמורת הקאמרטה ירושלים, עם אנסמבל סולני תל אביב, באופרה הישראלית ועוד.

במהלך 24 שנות פעילותו של האנסמבל, הוא ייצג את ישראל בפסטיבלים ובתחרויות שונות בעולם, וזכה בפרים ובאותות הערכה.

שני המופעים הקרובים ייערכו באולמות מאוד מיוחדים, אשר יוסיפו בוודאי לאווירה ויהיוו תפאורה מושלמת ליצירה המוסיקלית. כנסיית יוחנן הקדוש היא כנסייה אנגליקנית השוכנת בוואדי ניסנאס בעיר התחתית שבחיפה. המבנה הוקם בשנת 1935 בסגנון התחייה הגותית. כנסיית אוגוסטה ויקטוריה בירושלים ממוקמת על הר הזיתים לא רחוק מהעיר העתיקה של ירושלים. הפעמונים במגדל הכנסיה תלויים בגובה 45 מטר ומכוונים לתווים סול, סי, מי ורה. העוגב שבכנסיה כמעט בן 100 והוא מופעל על ידי לחץ אוויר. בכנסיה יצירות אמנות מרשימות ביותר: ציורי קיר, פסיפסים, עבודות סיתות וויטראז`ים המהווים תפאורה מושלמת למופע המוסיקלי.

תאריכי הקונצרטים הקרובים:
*יום שבת ה-5.2.22 בשעה 12:00 בכנסיית יוחנן הקדוש בחיפה.
*יום ראשון ה-6.2.22 בשעה 20:00 בכנסיית אוגוסטה ויקטוריה בירושלים.

לפרטים והזמנת כרטיס >>https://www.moran-choir.co.il/schedule#230

אנסמבל זמרי מורן בהופעה - https://youtu.be/hEuSpYjjgUs

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ירון מיכאלי תקשורת ויחסי ציבור.