הודעה לעיתונות

כל העולם מתמקד באוקראינה אבל אצלנו עדיין יש כיבוש מתועב! מחר שישי 25.2 סיור בחברון - 28 שנה לטבח גולדשטיין

כל העולם מתמקד היום באוקראינה. דיווחים על המלחמה של פוטין פותחים גם אצלנו את כל מהדורות החדשות. ולישראלי הממוצע, אשר סופק כפיים בזעזוע לנוכח החדשות מאוקראינה, נוסף עוד תירוץ אחד לשכוח ולהשכיח את מה שקורה בחצר האחורית של מדינת ישראל. שם, קרוב מאד גיאוגרפית אבל רחוק מהעין ורחוק מהלב, חיים מיליוני אנשים תחת שלטון צבאי ברוטאלי. לכיבוש הזה כבר מלאו לו 54 שנה, ולממשלת ישראל הנוכחית אין שמץ של כוונה לשים לו קץ אי פעם. לא במקרה, כאשר ראשיה של הממשלה הזאת באים לפרסם הודעת גינוי לפוטין ומעשיו, זה קצת נתקע להם בגרון...

אבל יש במדינת ישראל מי שלא שכחו ולא מתכוונים לשכוח את מה שקרה וקורה בחצר האחורית של כולנו. בחודש האחרון יש גאות של התארגנות ופעולה נגד הכיבוש בכל צורותיו. בהמשך להצלחה של הנטיעות בתחילת החודש, כל הארגונים ממשיכים לשתף פעולה בקיום אירועים גדולים בשטח תחת הסיסמה המשותפת ״שמים למתנחלים גבול״.
מחר שישי 25.2 כולם.ן מוזמנים.ות להצטרף לסיור גדול לחברון ביום הטבח של ברוך גולדשטיין שמארגנים "שוברים שתיקה".
למי שיצאו מת"א, שימו לב שייתכנו שינויים בהסדרי התנועה בעיר בשל "מרתון ת"א" שמתקיים באותו יום.

עברו 28 שנה מאז היום שבו ברוך גולדשטיין נכנס למערת המכפלה וירה למוות ב-29 פלסטינים. ב-28 השנים הללו למדו תושבי חברון שטרור (יהודי) משתלם: מרכז העיר חברון הפך לסדרת רחובות סטריליים, מופרדים, שבהם מתהלכים כיום קיצוני המתנחלים בעוד רבים מתושבי הפלסטינים של המקום נאלצו לעזוב.
מחר 25 בפברואר אנחנו יוצאים לסיור מיוחד בחברון בעקבות הטבח. נבקר בקבר שהקימו המתנחלים לגולדשטיין, באמצע פארק מאיר כהנא; נלך על רחוב השוהדא, שפעם היה מרכז עיר שוקק ועתה הפך לרחוב רפאים; נדבר על תושבי המקום הפלסטינים ועל החיים בצל משטר ההפרדה ואלימות המתנחלים; ונראה את העיר שניתנה כמגרש משחקים פרטי לכהניסטים וגזענים.
הסעות יצאו מתל-אביב, חיפה וירושלים.
מספר המקומות מוגבל. הירשמו עכשיו: https://bit.ly/3gv0r37

https://www.shovrimshtika.org/tours/2?fbclid=IwAR3MkqNmM1yYkuYTgG1PDqUy0MUJ_f7iNZ8OkDo4qXYxKdmsvjWuv7PGRXQ