הודעה לעיתונות

דאק קריק היא חלוצה בעידן הבא של טכנולוגיה מבוססת ענן עבור מבטחי P&C באמצעות שירות Microsoft Azure OpenAI

דאק קריק היא חלוצה בעידן הבא של טכנולוגיה מבוססת ענן עבור מבטחי P&C באמצעות שירות Microsoft Azure OpenAI

שילוב Azure OpenAI Service ושימוש בפלטפורמת יישומי מפתחים של Duck Creek מאפשרים למבטחים לבצע מודרניזציה אחראית

בוסטון , 16 בנובמבר 2023, (Globe Newswire):

Duck Creek Technologies (דאק קריק טכנולוגיות), ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד ביטוחי הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי, מכריזה על יוזמה פורצת דרך בשיתוף פעולה עם Microsoft. שיתוף פעולה זה צפוי להעצים מבטחים לדמיין מחדש את עסקיהם על ידי הקלה על תהליכי הטמעה חלקים יותר ומהירות מהירה יותר לשוק בעזרת בינה מלאכותית גנרטיבית (AI) - טכנולוגיה טרנספורמטיבית המאפשרת יצירת יישומים חדשניים ופתרונות עם יישומי מפתחים.

הפלטפורמה המקיפה של Duck Creek בנויה על Microsoft Azure, הטכנולוגיה המועדפת לרתימת העוצמה של Azure OpenAI Service, כאשר מודלי שפה גדולים (LLM) ממשיכים להגדיר מחדש ולעצב את הנוף הטכנולוגי. מדובר בקפיצת מדרגה משמעותית בתחום הביטוח, המטפחת חדשנות ויעילות שמבטיחה להשפיע על האופן שבו חברות הביטוח מנהלות את עסקיהן ומתקשרות עם הלקוחות. על ידי מיזוג המומחיות של דאק קריק בפתרונות ביטוח עם היכולות המתקדמות של מיקרוסופט, שיתוף פעולה זה נועד ליצור עתיד בהיר ומהיר יותר עבור תעשיית הביטוח כולה.

"בינה מלאכותית גנרטיבית היא טכנולוגיה טרנספורמטיבית באמת, והלקוחות המוערכים שלנו יפיקו תועלת עצומה מהיכולות העוצמתיות שלה ככל שנמשיך להניע את המודרניזציה של תעשיית הביטוח. המטרה שלנו היא להעצים את חברות הביטוח לחדש מוצרים מהר יותר ולסייע לעובדים עם כלי בינה מלאכותית", אמר מייק ג'קובסקי, מנכ"ל דאק קריק טכנולוגיות. "זהו הפרק הבא באבולוציה של השותפות ארוכת השנים שלנו, שבה אנו חלוצים בתחום על ידי איחוד הכישרונות יוצאי הדופן של Microsoft ו- Duck Creek לפיתוח פתרונות טכנולוגיים מתקדמים עבור תעשיות ביטוחי הרכוש והנפגעים והביטוח הכללי. בעשותנו זאת, אנו מחויבים להוביל את אימוץ הבינה המלאכותית הגנרטיבית על ידי תעשיית הביטוח ולפתור את אתגרי החדשנות העומדים בפני מבטחים - כל זאת תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של ציות לרגולציה ואחריות אתית".

Duck Creek רותמת טכנולוגיה מתפתחת זו כדי לאצור פתרונות חדשניים עבור מבטחים, ועוזרת להם לאמץ את עתיד הטכנולוגיה עם:

*פתרונות Copilot המופעלים על ידי נתונים כמעט בזמן אמת, המאפשרים למבטחים לקבל החלטות מושכלות ולהגיב לתנאי השוק המשתנים במהירות וביעילות.
*כלי פרודוקטיביות משופרים המשפרים את היעילות והפרודוקטיביות בכל המערכת האקולוגית של הביטוח, שנועדו להועיל לצרכנים, סוכנים, חתמים ושמאי תביעות.
*העידן הבא של כלי הגדרת תצורה עם יישומי מפתחים המפשטים את הפיתוח והאימוץ של מוצרי ביטוח, ומאפשרים למבטחים לזרז את זמן היציאה לשוק עבור תצורות חדשות ומתמשכות כאחד.

"דאק קריק תמשיך לקדם את האופן שבו היא מביאה בינה מלאכותית אחראית לתעשיית הביטוח ומאפשרת טרנספורמציה עסקית מהירה לעבר חוויות אנושיות", אמר ג'ס קיני, מנהל מוצר וטכנולוגיה ראשי, דאק קריק טכנולוגיות. "אנו מעריכים באופן עקבי כיצד הפתרונות שלנו יכולים להשתלב בצורה חלקה יותר בנופים התפעוליים של לקוחותינו, ואנו מחויבים לספק תוצאות משמעותיות ולהתמודד עם אתגרים עסקיים משמעותיים. הן Duck Creek והן Microsoft חולקות מחויבות משותפת לשיפור מסע הלקוח לאורך כל מחזור חיי הביטוח. זה מסמן התפתחות משמעותית באופן שבו חתמים ממנפים נתוני צרכנים ומבצעים ניתוח סיכונים, ביעילות הטיפול בתביעות, בזיהוי הונאות וביכולת של התעשייה לענות על צרכי הלקוחות ולהסתגל למשוב במהירות".

"מבטחים חדשניים רוצים להתקדם במהירות כדי להשתמש בכוחה של בינה מלאכותית גנרטיבית כדי להניע ערך עסקי מוכח", אמר ביל בורדן, סגן נשיא לשירותים פיננסיים עולמיים במיקרוסופט. "אנו נרגשים להעמיק את שיתוף הפעולה שלנו עם דאק קריק כדי לספק יכולות חדשות המבוססות על בינה מלאכותית גנרטיביות כדי לעזור ללקוחות הביטוח המשותפים שלנו להניע שיפורים ניכרים בפרודוקטיביות העובדים, להמציא מחדש את מעורבות הלקוחות ולכופף את עקומת החדשנות - הן באופן מאובטח והן באופן אחראי".

אודות Duck Creek Technologies

דאק קריק טכנולוגיות - Duck Creek Technologies היא ספקית הפתרונות החכמים המגדירה את עתיד הרכוש והנפגעים (P&C) ותעשיית הביטוח הכללי. אנחנו הפלטפורמה שעליה בנויות מערכות ביטוח מודרניות, המאפשרות לתעשייה לנצל את כוחו של הענן כדי להפעיל פעולות זריזות, חכמות וירוקות עד. אותנטיות, מטרה ושקיפות הם הליבה של Duck Creek, ואנחנו מאמינים שביטוח צריך להיות שם עבור אנשים פרטיים ועסקים מתי, איפה ואיך הם הכי זקוקים לו. הפתרונות המובילים בשוק שלנו זמינים על בסיס עצמאי או כחבילה מלאה, וכולם זמינים דרך Duck Creek OnDemand.

בקרו בכתובת www.duckcreek.com לקבלת מידע נוסף. עקבו אחר דאק קריק בערוצים החברתיים שלנו לקבלת המידע העדכני ביותר – לינקדאין וטוויטר.

למידע נוסף:
Media Contacts:
Carley Bunch
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.