אנשי יחסי הציבור יצאו משפיעים ברשימת 100 המשפיעים בתקשורת 2011
שנה דחוסה עברה על עולם היח"צ. הריטיינרים עבדו שעות נוספות, מנפקים השקות בומבסטיות ומשתיקים מהומות גדולות. בהתאם לקלישאה הקלאסית, הגורסת שכל משבר הוא גם הזדמנות, נוכחנו לגלות בשנה החולפת כי משבר של מישהו אחד היה הזדמנות עבור מישהו אחר. גם במהלכים שיווקיים גדולים ומשמעותיים ראינו חברות שהעדיפו לשמור בקופה את מיליוני השקלים שהיו יכולים לשמש לקמפיינים פרסומיים נרחבים, ובמקומם השקיעו במהלכי יח"צ.