הבלוג של Scooper בנושאי מדיה, תקשורת, אינטרנט ותוכן גולשים

אנשי יחסי הציבור יצאו משפיעים ברשימת 100 המשפיעים בתקשורת 2011

23 בינואר 2012 מאת Scooper

שנה דחוסה עברה על עולם היח"צ. הריטיינרים עבדו שעות נוספות, מנפקים השקות בומבסטיות ומשתיקים מהומות גדולות. בהתאם לקלישאה הקלאסית, הגורסת שכל משבר הוא גם הזדמנות, נוכחנו לגלות בשנה החולפת כי משבר של מישהו אחד היה הזדמנות עבור מישהו אחר. גם במהלכים שיווקיים גדולים ומשמעותיים ראינו חברות שהעדיפו לשמור בקופה את מיליוני השקלים שהיו יכולים לשמש לקמפיינים פרסומיים נרחבים, ובמקומם השקיעו במהלכי יח"צ.

המשך

רדיו חזק! וחינוכי

8 בינואר 2012 מאת Scooper
העולם צועד קדימה בצעדי ענק: טכנולוגיות חדשות צצות מדי יום וסוחפות איתן המוני משתמשים, המבקשים להשאר מעודכנים ולעקוב אחר כל מה שיש לזירות החדשות, בעיקר הדיגיטליות, להציע.

המשך

אינדקס משרדי יחסי הציבור בישראל

5 בינואר 2011 מאת Scooper

היות ואנו מקבלים באופן טבעי פניות להמלצה על שירות יחסי ציבור, והיות ואנו כבר בקשר עם מרביתכם - החלטנו לחשוף את רשימת משרדי יחסי הציבור בישראל באינדקס מרוכז ויעיל.

המשך

אפליקציה שלא כדאי לפספס

3 ביוני 2010 מאת Scooper

לאחר שהבאנו את נתוני הרייטינג ל- iGoogle שלכם, לקחנו צעד קדימה ולראשונה בישראל תוכלו לצפות בנתונים הפומביים גם באמצעות מכשיר ה- iPhone שלכם וליהנות מאפליקציה מתקדמת אותה פיתחנו עבור אנשי המדיה והפרסום.

המשך

חדש ולעניין – לוח דרושים למדיה

10 באפריל 2010 מאת Scooper

בשנה האחרונה קיבלנו לא מעט פניות, הן ממשרדים והן ממחפשי עבודה בתחום המדיה, בנוגע לאיתור מעומדים למשרות כאלו ואחרות וכן חיפוש עבודה. לכן, החלטנו להרים את הכפפה ולבנות לכם לוח נוח, נגיש ומעודכן של מחפשי עבודה והודעות לאיתור עובדים מהתעשייה.

המשך

הרייטינג – על מסך ה- iGoogle הקרוב אליכם

15 בדצמבר 2009 מאת Scooper

לכל המכורים למיניהם לטבלאות הרייטינג למיניהן, מהיום אנו מאפשרים לכם לצרוך את מנת הסם היומית (נתוני הצפייה הפומביים) גם דרך iGoogle. וואלה? לא, גוגל.

המשך

גיף ג'ייפג ופינג – ולא בהכרח בסדר הזה

7 בנובמבר 2009 מאת Scooper

זהו פוסט בנושא שמזמן רציתי לדבר עליו - פורמטים של תמונות. נשמע משעמם? אז זהו - שלא, מדובר בנושא פרקטי וחשוב במיוחד. מדי יום אנו שולחים ומקבלים קבצי תמונות, בהודעות לעיתונות, בערכות למדיה או סתם ממישהו בדוא"ל. הפורמט בו נשמרה התמונה הוא קריטי להמשך השימוש בה, אם בשיבוץ בעיתון מודפס ואם באתרי אינטרנט ובלוגים. בואו נסקור את פורמטיי התמונות הנפוצים ביותר.

המשך

בסימן עברית – תקווה או תקוה בפתח

1 באוקטובר 2009 מאת Scooper

אני לא יודע מה אתכם, אבל אי-אחידות יכולה לפעמים לשגע. ירושלים או ירושליים? פתח תקווה או פתח תקוה? קריית אונו או קרית אונו? הרצליה או הרצלייה? ומה עם תל אביב?
כתבים ועורכי תקשורת ובכללם גם דוברים, יח"צנים, בעלי אתרים ומפעילי יומני רשת - הם המראה האמיתית והגדולה המכוונת חזרה לקוראים ומשקפת את מצב השפה... והמצב איננו מזהיר.

המשך

קטגוריות מול תגיות – מה ההבדל ובאילו להשתמש?

29 בספטמבר 2009 מאת Scooper

העיתונות הכתובה משתמשת בקטגריות (נושאים) לקיטלוג תכניה - חדשות, כלכלה, ספורט וכו'. גם באינטרנט, מתחילת דרכו, שלטו הקטגוריות באתרי התוכן ובאינדקסים. קטגוריות הן דרך קיטלוג יעילה ומהירה אך הן קבועות ומוגבלות בכמותן. לעומת זאת, חיפוש כללי מוצא בשבילך הכל משום שהוא מבוסס על המילה הבודדת שבבסיס התוכן, אך זאת גם חולשתו - הוא יכול למצוא מידע רב גם כאשר הוא פחות רלוונטי. ומה עם תגיות?

המשך