מפרסם: דניאלה רייבנבך תקשורת
תאריך: 29/06/2009 12:59
נושא: אמנות, רכב
הודעה לעיתונות

פתיחת מרכז אומנות בחלל התצוגה של רכבי היוקרה אינפינטי

לראשונה, מרכז אומנות ייפתח בחלל התצוגה החדש של רכבי היוקרה אינפיניטי הממוקם בבית המשומר ברחוב רוטשילד 69 בתל אביב שתי תערוכות ציור ראשונות יוצגו הקיץ במרכז האומנות: "מעברים" של האמן ערן שקין "תנועה" של האמנית יהודית אולמן.

מרכז חדשני ויוצא דופן לאומנות ותרבות ייפתח בחלל התצוגה של רכבי היוקרה אינפיניטי ברחוב רוטשילד 69 בתל אביב, שממוקם בבית באוהאוס משומר, בבעלותו של מתי ברודו. לראשונה בישראל, אנו עדים לשיתוף פעולה המשלב תחומים שנראה שאין ביניהם נגיעה: רכבים ואומנות.

אבי קנת, מנכ"ל אינפיניטי, אומר: " קיימת סינרגיה בין ערכי המותג אינפיניטי ובין עולם האומנות והעיצוב. שני העולמות מעבירים מסרים של השראה, עוצמה ומודרניות , שניהם פונים אל עולם הרגש והחוויה. אינפיניטי, כמו גם האומנות, מגלמת עולם שלם של ערכים כמו אינדיבידואליות, עוצמה, פשטות וריגוש, זוהי דרך חיים, לכן החיבור לעולם האמנות נראה לנו אך טבעי ובהחלט מבטא תחילתה של מגמה אשר מחברת בין רכבי יוקרה וערכים גבוהים של יופי וצבע."

עוד הוסיף קנת ואמר: "הבחירה באולמות תצוגה לא שגרתיים ממשיכה למצב אותנו כמותג שבוחר ללכת בדרך יוצאת דופן ומפתיעה. המקום החדשני אטרקטיבי עבור קהל אשר ייהנה לראשונה בארץ מחלל תצוגה המשלב רכבי יוקרה ואמנות עכשווית, זהו קהל שאוהב ומעריך יוקרה ואיכות."

חזון חלל התצוגה של אינפיניטי הוא להוות, מעבר להיותו אולם תצוגה לרכבי יוקרה, גם מרכז תרבותי הנותן במה לאמנים עכשוויים מבטיחים ומקיים מגוון אירועי תרבות כגון הרצאות, ערבי תרבות ,מיצגים ועוד. מרכז האומנות ישמש מתחם לשיתופי פעולה עם אומנים, העמדת תערוכות מתחלפות, השקות ואירועים של מותגים בעלי עולם תוכן דומה למותג אינפיניטי.

חלל התצוגה של רכבי אינפיניטי משתרע על שטח של כ- 180 מטרים כאשר 80 מטרים מהווים אולם תצוגה לרכבי אינפיניטי ובחלק האחורי מרכז אומנות ותרבות, המשתרע על 100 מטרים נוספים. לצורך הסבתו לחלל תצוגה המקום עבר שיפוץ יסודי במשך תקופה ארוכה, אך העיצוב החדשני מקפיד לשמר את צביונו המיוחד של המבנה, הגלגולים השונים שעבר ואת שייכותו לשכונה .

התערוכה הראשונה שתוצג, בשיתוף עם גלריה 39 , היא "מעברים" של האמן ערן שקין וכשמה כן היא: תערוכת ציורים שנקראים על פי שמות של צמתים ומעברי גבול כמו : ארז; קרני; גלילות. אלה מתארים נופים אורבאניים דמיוניים, אבסטרקטיים ואף מינימליסטיים, אשר מחזירים אותנו באותה הנשימה לקיומם במציאות. בסדרת עבודות זו ממשיך לקיים שקין התווייתו של צד חברתי פוליטי, האופייני לעבודותיו.

ערן שקין
מעברים / Junctions
בחלל התצוגה אינפיניטי, שדרות רוטשילד 69
פתיחה: יום חמישי, 2.7.09, בשעה 20:00
התערוכה תמשך שבוע עד 10.7.09
שעות פתיחה: שני-חמישי 11:00-19:00, שישי 10:00-13:30

בנוסף, תוצג לראשונה תערוכת ציורים בשם "תנועה" של האמנית יהודית אולמן, הכוללת שורה ארוכה של יצירות בהשראת תנועה. התערוכה תתמקד בנושא הצמיחה, הנע בין ציטוט ריאליסטי של פרחים וצמחים ייחודיים, על גבול האבסטרקט לבין התייחסות למראות השובים את הלב. בנוסף, יוצגו יצירות בהשראת תנועה בים וביבשה.

יהודית אולמן היא אמנית ואדריכלית, אשר במהלך השנים שילבה בעבודתה את האמנות ובשנים האחרונות מתמקדת באמנות ומתבטאת בטכניקות שונות. מתוך עיסוקיה, בין היתר בעיצוב, אמנות, ציור, צילום, הדפס, תחריט, אופנה ותכשיטים, למדה כי אמנות ועיצוב חד הם. לשיטתה, לאמנות אין גבולות, התחומים מטושטשים והכול אפשרי. אדם אשר חי בפיוס ובהרמוניה עם הסובב אותו, חי טוב יותר עם עצמו. היא מאמינה בחיובי שבחיים, בסובלנות ובמתן אנרגיה חיובית לעולם.

יהודית אולמן
תנועה
בחלל התצוגה אינפיניטי, שדרות רוטשילד 69
פתיחה: ביום חמישי ה - 16/7 בשעה 20:00
ממשיכה להציג ביום שישי ה-17/7 בין השעות 9:00 - 14:00

חלק מההכנסות על מכירת הציורים מתערוכה זו ייתרם לעמותת מעגל נשים 8 לטובת ילדים ונשים בסיכון

אישור פרסום תמונות ללא תמורה
לפרטים נוספים: זיוה גואטה- 03-6360000/ דניאלה רייבנבך – 050-4000104

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דניאלה רייבנבך תקשורת.