גליל 1 - ג'וייס אורון
גליל 1 - ג'וייס אורון
ג'וייס אורון
ג'וייס אורון
הודעה לעיתונות

הטרגדיה של הגליל נחשפת ... בתערוכת הארכיארט 3

" טרגדיית הצורה הגלילית היא להיות בין שני עולמות. הוא מורכב מה"עיגול" האינסופי, המחבק, האלוהי ומה"קו" זה הנקטע, הזמני, כמו בני אנוש". (האדריכלית ג'ויס אורון)

מי היה מעלה בדעתו שמחשבות כמו אלו חולפות בראשם של מתכנני הבית או העיר שלנו?, דברים אלו של האדריכלית ג'ויס אורון, הם רק חלק ממה שעלולה לחשוף הצצה למוחם הקודח של מיטב אדריכלי ישראל. בתערוכת הארכיארט שתפתח ב15.10, בבית האדריכל ובגלרית המגדלור ביפו, נוכל להבין (קצת) איך הפסיכולוגיה של האדריכל יכולה להשפיע על איך שהבית והסביבה שלנו מרגישים...

"אריכארט" תערוכה ייחודית שיזמה עמותת האדריכלים ואוצרת האדריכלית אלה גורן שתיפתח ב15.10-12.11.09 בין המציגים בתערוכה האדריכלית ג'ויס אורון ואדריכלים מובילים נוספים בישראל. דרכה יינתן ביטוי לפאן האמנותי שבאדריכלות ויוצגו את עבודותיהם של – אדריכלים היוצרים במגוון סגנונות וטכניקות – ציור, צילום, רישום, הדפס אמנותי, פיסול, קדרות, צורפות וענפי אמנות נופים המזינים וניזונים מעולם האדריכלות. ודרכם אפשר ללמוד על נפש האדריכל-אמן מה שבסופו של דבר משפיע עלינו, בוני הבתים, תושבי הערים.

נקודת ההנחה של התערוכה היא כי אדריכלים היוצרים בתחומי אמנות שונים כפיסול, רישום איור או כתיבה, מעצימים ומעשירים את עולמם הפנימי ומספקים מאגר בלתי נדלה של צורה וצבע. גם ליד שולחן השרטוט או המחשב,יוביל אוצר הצורות אל המסע הפנימי, אל דרך עשירה יותר מגוונת ויעודד את היווצרותו של תהליך יצירה פורה.

אילן יקר, רצינו להזמינך לפתיחה החגיגית שתתקיים ביום חמישי 15.10.09 בשעה 20:00 ,נוכל לתאם ראיון במקום עם אוצרת התערוכה ועם ג'ויס אורון. כמו כן, תוכל להרחיב לכתבת רוחב מעניינת על ההשפעות האומנותיות על האדריכלים ועל איך כל זה משפיע בסופו של דבר על הסביבה אותה תכננו עבורנו ובעיקר עלינו.

אנחנו כאן לכל שאלה בנושא: דיאנה זריהן-0505700783, לילך- 0507528890, לימור-0546316464, משרד: 03-9600634

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אטד תקשורת.