אירוע ההצדעה לציון 20 שנות קליטה
אירוע ההצדעה לציון 20 שנות קליטה
אירוע ההצדעה לציון 20 שנות קליטה
אירוע ההצדעה לציון 20 שנות קליטה
אירוע ההצדעה לציון 20 שנות קליטה
אירוע ההצדעה לציון 20 שנות קליטה
הודעה לעיתונות

אור עקיבא הצדיעה לכל המעורבים בקליטת העליה לציון 20 שנות קליטה מהמוצלחות בישראל

"ב- 20 השנים האחרונות אור עקיבא הייתה שותפה פעילה בקליטת העליה שמהווה אחד מהיעדים המרכזיים של מדינת ישראל. לשמחתי, שימשנו גם בתחום זה דוגמא ומופת למיזוג גלויות ולקליטה מוצלחת של אנשים רבים ממקומות שונים בעיר שמושתת על חינוך, תרבות ואיכות חיים." אמר שמחה יוסיפוב, ראש עיריית אור עקיבא במהלך ערב הצדעה מרשים ומרגש לציון 20 שנות קליטת עליה שנערך בסוף השבוע בהיכל התרבות המפואר של אור עקיבא.

"לשמחתי אור עקיבא הבינה כי אין מדובר רק בשותפות במטרות העם והמדינה כי אם במנוף אדיר לקידומה ולשגשוגה של העיר". הוסיף יוסיפוב, "העולים שנקלטו באור עקיבא באהבה ובחום הביאו לצמיחה מבחינה סוציו אקונומית ונוספו לאור עקיבא אקדמאים, מהנדסים, רופאים שהשתלבו בעשייה בכל תחומי החיים וגילו מעורבות ואכפתיות בחיי הקהילה. היום זו הזדמנות מיוחדת להודות לכל אחד ואחת מתושבי העיר שסייעו לעיר להצליח במשימה מחד ולמדינה מאידך. אני מאושר כי כל גורמי הקהילה ידעו לתת מענה ייחודי לדרישות של כל קבוצת אוכלוסיה שנקלטה אצלנו. ידענו לשמר את המסורת והמנטאליות של כל פלג שהביא עמו. התהליך המוצלח והנפלא היה סוד ההצלחה להשתלבות העולים בחברה הישראלית."

לציון האירוע חולקו 30 מגני הוקרה לאנשים שפעלו והשקיעו רבות מזמנם וממרצם לקליטת העלייה בעיר וביניהם ח"כ יעקב אדרי ששימש כראש המועצה וראש העיר בתקופה זו והיה שותף מרכזי בקליטה המוצלחת של העולים.

במהלך הערב שולבו מופעים אומנותיים מרשימים בהשתתפות כל להקות הייצוג המקומיות בריקוד בשירה ומשחק. בלובי ההיכל התקיימה תערוכה איכותית פרי ידיהם של אומנים מקומיים בציור, בפיסול ותכשיטנות.

על ניצוח האירוע המרגש וסוחט הדמעות הופקדו דני אבנעים, מנהל אגף אירועים שהנחה את הטכס ביחד עם נטשה מרוטין, יהודה דוידוב מנהל היחידה להתנדבות, ואמילי זטמן רכזת הקליטה העירונית.

לאירוע המרשים מנכ"ל משרד לקליטת עליה דימטרי אפרצ'ב, היזם אנטולי לוין ממקימי שכונת אורות, צוות משרד הקליטה מחדרה ואורחים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ארזי תקשורת.