מפרסם: אפרתי תקשורת
תאריך: 24/01/2010 11:14
נושא: אופנה
פמינה
פמינה
הודעה לעיתונות

חברת ההלבשה התחתונה "פמינה" הטמיעה מערכת מתקדמת לתכנון ובקרה עסקית מסוג SAP Business One ! בהשקעה כוללת של כ-300,000 ₪!

המערכת שהוטמעה על ידי חברת "RELS"תשרת את הנהלת "פמינה" ומחלקות הכספים, הלוגיסטיקה , הרכש והשיווק בחברה!

חברת "פמינה" הישראלית, המתמחה ביבוא ושיווק הלבשה תחתונה לנשים, מעסיקה כ-30 עובדים ומוצריה נמכרים ברחבי הארץ בכ-500 נקודות מכירה ברשתות השיווק המובחרות. בהתאמה לחזון של "פמינה" כמובילת תחום ההלבשה התחתונה בישראל, הוחלט לייעל את משאבי הארגון באמצעות הטמעת מערכת מידע המשמשת לעיבוד נתונים מנהלי, המטפלת בכל צרכי עיבוד הנתונים בארגון כמקשה אחת ובכללם משאבי אנוש, כספים, שיווק ולוגיסטיקה. איחוד מערכות המידע של הארגון למערכת אחת מאפשר שימוש במידע משותף באופן אינטגרטיבי ובעל ממשק אחיד.

חברת RELS, שותפתה העסקית הוותיקה של SAP ישראל, הובילה את הפרויקט ופעלה לאפיון והטמעת מערכת SAP Business One, כולל מודול ולידציות - פיתוח ייחודי של חברת RELS אשר בונה תרחישי "אם-אז" לפי דרישה ומשמש כמנגנון לתכנון ובקרה עסקית. בנוסף כלל הפרויקט מודול קופות ומודול סליקת כרטיסי אשראי של חברת פלאכרד. הפרויקט נמשך כארבעה חודשים ועלותו הכספית מוערכת בכ-300,000 ₪.

דרור בלומנשטוק, משנה למנכ"ל "פמינה": "אנשי RELS גילו מקצועיות רבה בתהליך היישום והצליחו להתאים את מערכת ה-SAP לדרישות ולשינויים הארגוניים שלנו תוך כדי תנועה. כיום כל המחלקות בחברה – שיווק, כספים, הנהלה ולוגיסטיקה התייעלו ונהנות מתוכנה יעילה, מתקדמת, ידידותית וגמישה הרבה יותר מהתוכנה הקודמת. בזכות גמישות זו אנו יכולים להתאים את התוכנה לצרכינו כמו חליפה שנתפרה במיוחד עבורנו".

רו"ח פרנק שטרקמן, מנכ"ל ובעלים של RELS: "בעקבות הטמעת SAP Business One נהנית "פמינה" מכל היתרונות של מערכת ERP מרכזית ללא פתרונות לווין. המערכת האינטואיטיבית מספקת ל"פמינה" נתונים עדכניים ומדויקים על מצב העסק, מסייעת לפקח על יתרת חשבונות עסקה מול לקוחות, מבצעת ניהול מלאי ברמה גבוהה וכן ניהול ברקודים והזמנות רכש. אין ספק שפרויקט מוצלח ומאתגר זה עומד בקנה אחד עם רמת הפרויקטים הגבוהה של RELS".

אודות חברת "פמינה"
חברת פמינה מציגה קולקציית הלבשה תחתונה איכותית ומגוונת הכוללת כ-50 דגמים שונים בכל עונה, במחירים אטרקטיביים. חברת פמינה נוסדה בשנת 1960 על ידי צבי בלומנשטוק כעסק משפחתי וממשיכה לפעול תחת ניהול המשפחה גם היום. כיום משווקת פמינה ל כ-500 נקודות מכירה ברחבי הארץ ובעולם ומייצרת בשוק המקומי ומעבר לים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אפרתי תקשורת.