מפרסם: מרכז המידע הישראלי של פאלון דאפא
תאריך: 05/05/2010 09:06
עדכון: 05/05/2010 09:07
נושא: אקטואליה, חוץ
הודעה לעיתונות

פורסמה רשימה של ארגונים ואישים שלוקחים חלק ברצח עם

ה-WOIPFG מפרסם רשימה של 7051 ארגונים המעורבים ברדיפת הפאלון גונג

הארגון העולמי לחקר רדיפת הפאלון גונג (WOIPFG) פרסם לאחרונה רשימה של אנשים וארגונים בסין הנחקרים על מעורבותם ברדיפת השיטה הרוחנית פאלון גונג. הרשימה כוללת 7051 ארגונים ו-13,332 אישים המגיעים מכל דרגי המפלגה הקומוניסטית הסינית השולטת בסין: ועדות, מערכות הביטחון, מערכות המשפט, בתי כלא ומחנות עבודה בכפייה.

לפי ה- WOIPFG האנשים והארגונים שברשימה מעורבים במעצרם, כליאתם ובעינויים של מתרגלי פאלון גונג. ה- WOIPFG הוא ארגון אשר נוצר בשנת 2003 במטרה לאתר, לחקור ולהביא לדין את אלה שביצעו פשעים אלו. באופן ייחודי, נאספים ומתועדים הפרטים בעוד הרדיפה עדיין מתרחשת, באופן שלא יאפשר למעורבים ברדיפה להכחיש את מעורבותם ולהתחמק מעונש.

הארגון פרסם את הרשימה במטרה להציע עזרה בתביעות השונות שמתנהלות נגד האחראים לרדיפה. בהקשר זה יש לציין כי לאחרונה נערך משפט היסטורי בארגנטינה בו הוצא צו מאסר בין-לאומי נגד נשיא סין לשעבר ג'יאנג זמין ובכירים במשטר הסיני באשמת רצח-עם של מתרגלי פאלון גונג בסין, זאת לאחר החלטה דומה שהתקבלה קודם לכן בספרד, בה האשים בית הדין הלאומי של ספרד חמישה בכירים במפלגה הקומוניסטית הסינית על מעורבותם ברצח-עם ובעינויים של מתרגלי פאלון גונג.

בתוך כך מציין הארגון כי יש בכוונתו לאפשר לאלה שברשימה להכות על חטא, כמו גם לאלה שאינם ברשימה אך עדיין מעורבים ברדיפה. הארגון מציין כי אם אותם אנשים יבינו שמה שעשו הוא דבר אסור, יפסיקו את מעשי העוולה שלהם ויצטרפו להתנגדות השקטה לרדיפה – הארגון ישקול למחוק את שמם מהרשימה.

כיוון שהשמות ברשימה נאספו במשך שנים ארוכות ואנשים רבים הפסיקו לרדוף את הפאלון גונג, WOIPFG מבקש מאלה שהפסיקו את מעשי העוולה ליצור קשר עם הארגון. אם אותם אנשים שרדפו בעבר את מתרגלי הפאלון גונג מתנגדים כעת לרדיפה ויתנצלו בפני אותם אנשים שעינו – הארגון יעשה שינויים ברשימה.

קישור לרשימה: לחץ כאן

רקע
הפאלון גונג, המוכרת גם כפאלון דאפא, היא שיטת תרגול רוחנית מסורתית שמקורה בסין, אשר נחשפה לציבור בתחילת שנות ה-90 של המאה הקודמת. לאחר שבע שנות צמיחה מהירה ופופולריות, הוחרמה השיטה והחלה להירדף על ידי המפלגה הקומוניסטית הסינית, אשר אינה מתירה קיומן של קבוצות חברתיות עצמאיות מחוץ לשליטתה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מרכז המידע הישראלי של פאלון דאפא.