צילום: שי רענן
צילום: שי רענן
צילום: שי רענן
צילום: שי רענן
הודעה לעיתונות

איך מחברים בין שתי מגמות לוהטות?

מקימים עמדה מקצועית ניידת לצילומי פרופיל לפייסבוק ב....חתונות.
מתנה אישית מהחתן והכלה לאורחים שלהם

את העמדה מפעיל בכל רחבי הארץ הצלם שי רענן

הצלם שי רענן, מעניק שרות מסוג חדש המחבר בין שתי מגמות עדכניות מובילות: התחזקות הפייסבוק כרשת חברתית משמעותית מצד אחד והרצון הגובר של זוגות מתחתנים להודות לאורחיהם בדרך יצירתית ומפתיעה מצד שני. והתוצאה: עמדה מקצועית ניידת לצילומי פרופיל לפייסבוק המוצבת בחתונות - מתנה מהחתן והכלה לאורחים שלהם.

איך נולדה היוזמה?
שי, צלם מקצועי ובעל ניסיון שמקפיד תמיד להישאר "עם יד על הדופק", מספר שהזוגות הצעירים של היום רוצים לחדש ולתת לאורחים משהו אחר: יצירתי יותר, רלבנטי יותר, מתנה עם ערך מוסף שתגרום לנוכחים לזכור לאורך זמן את החתונה שלהם.
את הצורך הזה רתם שי למקום המשמעותי של הפייסבוק בחייהם של צעירים - ליתר דיוק לחשיבות שהם מייחסים לתמונת הפרופיל שלהם בפייסבוק.

איך זה עובד?
האורחים שמגיעים לחתונה נהנים מהעובדה שהם נראים במיטבם באירוע ומצטלמים לתמונת פרופיל לפייסבוק בעמדת צילום מקצועית שמוצבת בשטח החתונה.
לאחר האירוע, התמונות האיכותיות נשלחות למייל הפרטי שלהם. האורחים המצטלמים לא רק הם נהנים ממתנה יקרת ערך שנשארת לאורך זמן, אלא גם מעריכים מאד את המחווה היפה שקיבלו מהזוג הטרי.
עמדת הצילום כוללת ציוד חדשני, תאורה ורקעים מתחלפים לתמונות פרופיל. שי משוכנע שעם הציוד הנכון והרגישות הנדרשת, התמונות יספרו את הסיפור של החתונה ושל האורחים, יעידו על האווירה, הצחוקים, האינטראקציות והחוויות וינציחו רגעים יפים.

שי רענן, צלם שמחפש תמיד את הסיפור שמאחורי התמונה.

שי רענן התמחה בצילום גיאוגרפי ואנתרופולוגי, טייל בעולם, לימד והציג בתערוכות ובכתבי עת גיאוגרפיים, ואת הראייה האומנותית, הסקרנות, החקרנות, הדיוק, ההבחנה בפרטים והיכולת לראות מעבר למה שרואות העיניים הוא מביא עמו לכל פרויקט. בצילום אירועים, למשל, מצליח שי ברגישות ומקצועיות גם ללוות מקרוב את בעלי השמחה וגם להתחבר לאורחים, להבחין ברגעי הקסם הקטנים ולהיות במקום הנכון בזמן הנכון כדי להנציח את הניואנסים בהם לא תמיד מבחין הזוג במהלך האירוע.
כמו לדוגמא: זוג שהתחתן ב"שבוע הספר" זכה לאלבום דיגיטלי שכלל "תיבול" של תמונות דוכני הספרים וכותרים של ספרי אהבה וזוגיות ואת האלבום של זוג תל אביבי בנשמתו מקשטות תמונות של שלטי רחובות, בתי קפה אהובים והווי העיר.

בפרויקטים ייחודיים שביצע בעולם, ליווה נזיר טיבטי בן 12 24 שעות ביממה במהלך שבועות,ושהה בפנימיית בנים בבורמה. כדי ליצור אינטימיות עם המצולם ולאתר את הסיפור הייחודי בכל אחד מהמקרים, גייס שי את אהבתו לאנשים ואת סבלנותו, והשקיע בכל פרויקט את הזמן הנדרש להסרת המחסומים. גישה זו מלווה אותו גם בצילום אירועים פרטיים ועסקיים.

לפרטים: שי רענן, טל: 09-7462451, 054-4753533
דואר אלקטרוני: [[email protected]]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דורית מכבי תקשורת שיווקית.