עימאד תלחמי
עימאד תלחמי
הודעה לעיתונות

עימאד תלחמי – אחד מ 101 המשפיעים לטובה על כלכלת ישראל

העיתון דה מרקר בחר את 101 האנשים שהשפיעו על המדינה , אחד מהנבחרים הוא עימאד תלחמי מנכ"ל חברת באבקום סנטרס,תושב עוספיה ואחד מ- 4 הלא יהודים ברשימה .

בדברי ההסבר לבחירתו כתבו העורכים :"יש מאה סיבות, אולי יותר, מדוע ערביי ישראל לא מנצלים את הפוטנציאל הכלכלי המלא שלהם במשק. אבל גם אם תבלו יום שלם עם עימאד תלחמי, מייסד ומנכ"ל חברת באבקום, ומי שהיה שנים ארוכות אחד המנהלים הבכירים בחברת הטקסטיל דלתא, ספק אם תשמעו ממנו משהו על כל הבעיות האלה, כי תלחמי הוא יזם אופטימי. את הקשיים, המכשלות ורגעי הייאוש הנוראיים שיש לכל יזם ומנכ"ל לא תמצאו בשיחות איתו ועם העובדים שלו. "

"השורה הראשונה בחזון של תלחמי היא "מדלתא לבאבקום: מתעשייה מתכווצות לשירותים מתפתחים". הוא התחיל במרכז שירות הלקוחות, אבל את הפוטנציאל הגדול ביותר הוא רואה בתחום התוכנה. מה שמרשים ומעורר השראה אצל תלחמי הוא האווירה והאתוס בבאבקום. לא תמצאו שם שום דבר שמדבר על הקשיים האוביקטיווים שעומדים בפני החברה. ההיפך: החזון שגיבשו תלחמי וצוות המקימים של החברה מזכיר חברה אמריקאית גדולה: להיות הכי טובים בכל דבר".

עימאד תלחמי :"מטרתנו היתה להקים חברה שתהווה ודוגמא השראה לבני מיעוטים בישראל ובעולם כולו ותוכיח כי ע"י הקמת חברות מעורבות בינלאומיות אשר פורצות קדימה ומשפרות את את המאזן הכלכלי והחברתי בישובי הפריפריה, ניתן ליצור בסיס יציב לדו קיום ומנוע חזק לצמיחה. אני גאה בהצלחה שלנו ורואה בכל אחד מאנשי החברה שותף לה.

באבקום סנטרס הוקמה לפני כשנתיים בתחומי המועצה התעשייתית מגדל תפן ופועלת כיום גם במשגב.כיום מעסיקה החברה כ 300 עובדים והיא נותנת שירותי call center ופיתוח תוכנות לשוק הישראלי.

____________________________________________________________________________________

לפרטים עיתונאיים:
אופיר שפיגל תקשורת וקשרי ממשל | 04-9535030 www.ofirpr.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אופיר שפיגל תקשורת וקשרי ממשל.