מפרסם: אפדייט תקשורת שיווקית
תאריך: 12/09/2010 23:07
נושא: צרכנות
הודעה לעיתונות

מבצע לחגי תשרי לציבור החרדי: רכב שכור לחמישה ימים ב- 499 ש"ח בלבד

לרגל שנת תשע"א וחגי תשרי, קבוצת הרכב "קל אוטו" יוצאת במבצע ייחודי למגזר הדתי והחרדי. במסגרת המבצע, השוכרים יוכלו לשכור רכב אוטומטי קטן ב- 499 ש"ח לחמישה ימי השכרה, או לחלופין, רכב משפחתי עם מנוע 1600 סמ"ק לחמישה ימי השכרה ב- 699 ₪ בלבד.

קבוצת הרכב "קל אוטו", יוצאת במבצע חדש לכבוד חגי תשרי. במסגרת המבצע, קל אוטו מציעה לציבור הדתי והחרדי בלבד, להשכיר רכב מסוג גיר אוטומטי קטן למשך חמישה ימי השכרה במחיר של 499 ש"ח בלבד, כשהעלות היא למעשה עבור 4 ימים בלבד. לחלופין, מציעים בקל אוטו, רכב משפחתי עם מנוע 1,600 סמ"ק במחיר של 699 ש"ח בלבד. המבצע מיועד לציבור הדתי בלבד בסניפי קל אוטו בת"א, חיפה, ירושלים, ב"ש, הרצליה, אילת, חולון ונס ציונה.

מנכ"ל קבוצת הרכב קל אוטו, שמוליק קליין, מציין כי: "תקופת החגים היא תקופה מרגשת של התחלה חדשה, משפחתיות וחגיגיות. בפתח השנה החדשה ולמשך כל תקופת החגים, החלטנו לצאת במבצע ייחודי עם הפנים למגזר החרדי היקר לליבנו, ולאפשר להם לחגוג עם משפחותיהם ולטייל בימי חול המועד ברחבי ארצנו היפה. מכיוון שבחודש זה כל השכרת רכב לחמישה ימים, תגלם בתוכה למעשה, לפחות יום אחד של שבת או חג, לא כללנו את עלות ההשכרה לשבת/חג, כך שהתשלום תואם את ימי השימוש בפועל של שומרי השבת – ארבעה ימי השכרה בלבד. בשם קבוצת קל אוטו, ברצוני לאחל לכל עם ישראל - שתהיה שנת תשע"א שנה טובה ומתוקה, מלאת הצלחות, בריאות ואושר וגמר חתימה טובה לכל בית ישראל."

קבוצת קל אוטו היא קבוצת הרכב החמישית בגודלה בישראל, ועוסקת במכירה, השכרה ,ליסינג וביטוח של רכבים, בתחום המדיה ובתחום הנדל"ן. בין לקוחות קל אוטו ניתן למצוא את כל קבוצת ישקר, טמפו, פקר פלדה, דנאל, אייס ועוד. לאחרונה פתחה קל אוטו את קל אוטו College ללימוד מקצועות הניהול העסקי בענף הרכב.

המבצע בתוקף מיום ב' 13/9/2010, ה' בתשרי התשע"א ועד ליום 30/9/2010, כב' בתשרי התשע"א.

פרטים נוספים ב- www.calauto.co.il או ב- *6020

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אפדייט תקשורת שיווקית.