מפרסם: HOT
תאריך: 14/10/2010 15:37
נושא: טלוויזיה
הודעה לעיתונות

ריי רומנו חוזר בסדרה החדשה "גברים בגיל הזה" החל מה-4.11 ב-HOT3

הדרמה הקומית החדשה בכיכובו של ריי רומנו, שזכתה לשבחי המבקרים לצד מועמדות לפרס ה"אמי", מגיעה ל-HOT3

"גברים בגיל הזה" ("Men of a Certain Age"), דרמה קומית חדשה של רשת הכבלים "TNT" וחברת "WB", מבית היוצר של "כולם אוהבים את ריימונד", זוכי ה"אמי" מייק רויס וריי רומנו, הייתה לאחת ההפתעות הגדולות של הטלוויזיה האמריקאית השנה.

יוצר הסדרה ריי רומנו, זוכה שלושה פרסי "אמי", מככב לראשונה בתפקיד דרמטי, המסמן את שובו למסך מאז סיומו של הסיטקום המצליח "כולם אוהבים את ריימונד". בבכורת הסדרה צפו 5.4 מיליון איש בארצות-הברית, והיא זכתה לביקורות משבחות. ה"ניו-יורק טיימס" טענו שהיא "פורטרט אמין, שמשקף בחדות את הגבר המתדרדר הממוצע. שלושת השחקנים בשיאם במשחקם כלוזרים". ה"וול-סטריט ג'ורנל" הוסיפו שהיא "משוחקת נפלא, כתובה בחוכמה, וחוקרת את הנושא המפורסם בתובנה והומור ערמומיים". בטקס פרסי ה"אמי" האחרון הייתה "גברים בגיל הזה" מועמדת לפרס, ובעקבות הצלחתה, חודשה זמן קצר לאחר עלייתה לעונה שנייה שתעלה בנובמבר בארצות-הברית.

העלילה עוקבת אחר שלושה גברים בשנות הארבעים לחייהם, אשר מתמודדים יחד עם המציאות המורכבת של משבר גיל העמידה, בצורה ריאליסטית, אפרורית אך גם מחממת לב ומרגשת. ג'ו (רומנו) הוא גבר חברותי אך נוירוטי, גרוש ואב לשניים, שחלם בצעירותו להיות שחקן גולף מקצועי, אך לבסוף מוצא את עצמו מנהל חנות לאביזרי מסיבות, מתגורר במלון וסובל מבעיית הימורים. שני חבריו הטובים הם אוון, איש משפחה שסובל מסוכרת, השמנת-יתר ובעיקר תסכול כאחד העובדים בסוכנות הרכב של אביו, וטרי, שחקן כושל וקשה-יום, שמעביר את זמנו בין עבודות זמניות ונשים צעירות.

לצדו של רומנו מככבים אנדרה בראוור ("רצח מאדום לשחור") וסקוט באקולה ("סטארטרק"). עוד משתתפים- ליסה גיי המילטון ("הפרקליטים") וריצ'ארד אי. גאנט ("סמולוויל").

החל מה-4.11, ימי חמישי בשעה 22:05, ב-HOT3 ו-HOT3 HD
(שידור נוסף ביום שבת ב-22:50)

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- HOT.