אולפני אלרום
אולפני אלרום
הודעה לעיתונות

משרד יחסי הציבור של אורי אטון, יוביל את מערך יחסי הציבור של אולפני אלרום

משרד יחסי הציבור "אורי אטון אסטרטגיה תקשורתית" קיבל לידיו את תקציב יחסי הציבור של קבוצת אלרום.

אלרום היא כיום הקבוצה הגדולה והמובילה בישראל בתחום הפקת כתוביות לכל סוגי המדיה הדיגיטלית, דיבוב וקריינות למגוון רחב של שפות.
כיום מעסיקה החברה למעלה מ-70 עובדים קבועים בקיבוץ אלרום, תל אביב וניו יורק. בנוסף מעסיקה החברה עשרות מטובי המתרגמים והשחקנים.
בעלי אולפני אלרום 2000 בע"מ הינם קיבוץ אלרום וקבוצתJCS אולפני הבירה.
בנוסף, לאולפני אלרום הסכמי שיתוף פעולה עם חברות בינלאומיות בתחום הדיבוב והכתוביות, המאפשרים לה לספק פתרונות למגוון רחב של קהלי יעד במבחר שפות ופורמטים.
איתן שדה, מנכ"ל קבוצת אלרום אמר: "בשנים האחרונות הפכה אלרום לאחת החברות המובילות בעולם בתחום הדיבוב, תרגום וכתוביות. הגאווה העיקרית שלנו היא בפיתוח אמצעים חדשניים בתחום ועבודה עם האנשים המקצועיים ביותר בתחומם, המאפשרים מתן שירותים ברמת האיכות הגבוהה ביותר כיום בשוק הישראלי והעולמי".
החברה פועלת בתחום פיתוח טכנולוגיות וכלים להפקת כתוביות באמצעות תוכנה ייעודית וחכמה. פרטים נוספים על התוכנה אפשר למצוא באתר www.elrstudio.com

אלרום משקיעה בעידוד פעילות ירוקה, כאשר בשנים האחרונות, הפכו את אולפניה בצפון לירוקים. בתוך כך הוצבו מערכות סולאריות וצומצם באופן משמעותי השימוש בנייר וחומרים לא מתכלים אחרים.
משרדו של אורי אטון יוביל את פעילות יחסי הציבור והאסטרטגיה השיווקית של החברה. המשרד פועל מזה 8 שנים בתחומי האסטרטגיה, יחסי ציבור, דוברות ופרסום, בתחומים מרכזיים: בריאות, אקדמיה, מדיה, השכלה פיננסית, תרבות וייעוץ פוליטי. מנכ"ל החברה, אורי אטון, מסר: "כחברה המובילה בתחומה, מהווה אלרום אתגר מעניין ומעשיר, המשלב תוכן איכותי עם טכנולוגיה. הרבגוניות המתבטאת בפעילות החברה מאפשרת הפקת פרויקטים ותוכן רב".
לפרטים נוספים – www.etun.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אורי אטון אסטרטגיה תקשורתית.