מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 07/12/2010 10:55
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

טאקט בדיקות וחברת Vision.bi חתמו על הסכם שת"פ למכירת כלי בדיקות BI המתקדם- Quality Gates

טאקט בדיקות, חטיבת הבדיקות של מטריקס ו-Vision.bi, חברה מובילה בתחום ה-BI , חתמו על הסכם בלעדיות למכירת כלי הבדיקות המתקדם בעולם לפרויקטי BI והסבות- Quality Gates. על פי ההסכם, טאקט תספק חבילת שירותים ותמכור את הרישוי לכלי. טאקט מעריכה הכנסות של כ-2 מיליון ש"ח בשנה הקרובה רק ממכירת רישיונות של הכלי.

Quality Gates הינו כלי ייחודי לבדיקות נתונים בסביבת BI, DWH ומערכות תפעוליות. הכלי ידידותי למשתמש ומאפשר לנהל את בקרות הנתונים, לאתר נתונים שגויים בשוטף, להתריע על חריגות ולעצור טעינת נתונים טרם כניסתם למערכות ה-Production. הכלי מאפשר לייעל את תהליך הבדיקות וההרצות של שאילתות SQL, עובד מול כל מקורות המידע הרלוונטיים ונותן אפשרות להרצות אוטומטיות של בדיקות רגרסיה על הנתונים.

זיו מנדל, מנכ"ל משותף, טאקט בדיקות: "טאקט בדיקות תוכנה, שחרטה על דגלה את דגל החדשנות והיצירתיות, רואה בשוק הBI המתפתח יעד אסטרטגי לשנים הקרובות ומאמינה שבאמצעות השת"פ עם Vision.bi תגדיל את נוכחותה בנישה זו".

אילן זייתון, מנכ"ל משותף, Vision.bi: "פרויקטי BI ואינטגרציה מציבים אתגר גדול בפני צוותי הבדיקות הנדרשים הן להבנה עיסקית של התהליכים והן להבנה מקצועית של מבנה הנתונים. מוצר ה-Quality Gates מספק פתרון לצוותי הבדיקות ומשלב מתודולוגיות מובנות לתמיכה בתהליכים אלו. שיתוף הפעולה עם טאקט בדיקות, בסיס הלקוחות הרחב והמיקוד בתחום בקרות ה-BI, יאפשרו לנו להפיץ את מוצר ה-Quality Gates בשוק הישראלי, להגיע לקהלים חדשים ולספק לארגונים פתרון איכותי לבקרת נתונים".

אודות טאקט בדיקות

הפעילות הממוזגת של טאקט בדיקות, חטיבת הבדיקות של מטריקס, כוללת כיום חמישה שירותים מרכזיים: ייעוץ אסטרטגי בתחום הבדיקות, פרוייקטי בדיקות עם אחריות כוללת (TurnKey), מיקור חוץ של בדיקות, בדיקות בתפיסת ה- Offshore וה- NearShore ושירותי בדיקות אוטומטיות. לטאקט בדיקות מרכזי בדיקות בישראל , מזרח אירופה וסין. לחברה מגוון רחב של לקוחות מכל המגזרים, פיננסי, ציבורי, טלקום והיי-טק ומומחיות ייחודית בתחום המגזר הבטחוני. פרטים נוספים אודות המתודולוגיה באתר טאקט בדיקות: www.tact.co.il

אודות Vision.bi

Vision.bi הינה חברה המספקת מוצרים ושרותים בתחום ה-BI. מאז היווסדה מיצבה את עצמה החברה כמובילת שוק בפתרונות ופרוייקטי BI. מוצרי החברה מבוססים על נסיון של שנים בתחום ה-BI. בנוסף ל-Quality Gates לחברה שני מוצרים נוספים: Vision.bi Create לפיתוח מהיר ואיכותי של מערכות BI ו- Data warehouse (מוצר המקצר ב-60% את שלב הפיתוח בפרוייקט), ו- Vision.bi Role Play - מוצר לניהול הרשאות ו-Partitions במערכות OLAP של מיקרוסופט. פרטים נוספים באתר החברה:
[www.vision.bi ]

אודות מטריקס

מטריקס, המעסיקה כ- 4,300 מקצועני IT הינה חברת טכנולוגית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, בדיקות תוכנה, פתרונות ומוצרי תוכנה, שירותי תשתית, שירותי ייעוץ, Offshore ו- Nearshore, מיקור חוץ, הדרכה והטמעה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, פתרונות חומרה מובילים ותשתיות IT. עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי.

מטריקס נסחרת בבורסה לנירות ערך בת"א במדד תל אביב 100. מחזור המכירות של מטריקס בשנת 2009 הגיע ל- 1.45 מיליארד שקל. הרווח הנקי הגיע ל- 87.5 מיליון שקל, עליה של 32% לעומת שנת 2008.

חברות המחקר מדרגות את מטריקס כמובילת שוק טכנולוגיות המידע בישראל. STKI מדרגת את מטריקס בראש זו השנה החמישית ו- IDC מדרגת את מטריקס ראשונה זו השנה השלישית ברציפות. למעלה מ- 20 בתי השקעות ובנקים בחרו במניה של מטריקס בין 5 המניות המומלצות לשנת 2010. הנהלת מטריקס נמצאת בעשירייה הראשונה של ההנהלות המוערכות ביותר בת"א 100 על פי דירוג העיתון כלכליסט.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.