מפרסם: שלום תל אביב
תאריך: 28/12/2010 16:26
נושא: טכנולוגיה והייטק
samsung star
samsung star
הודעה לעיתונות

סמסונג אלקטרוניקס מדווחת: כשנה לאחר ההשקה, נמכרו ברחבי העולם למעלה מ- 30 מיליון יחידות של מכשיר המגע Samsung Star

סמסונג אלקטרוניקס הודיעה כי מכירות מכשיר Samsung Star עברו את ה-30 מיליון יחידות ברחבי העולם. ה-Samsung Star (S5230), אשר הושק במאי 2009, והגיע להישג זה מהר יותר מכל מכשיר אחר בהיסטוריה של סמסונג. המכשיר נמכר בהצלחה באופן עקבי מאז השקתו, עם קצב מכירות של 10 מיליון יחידות לאחר שישה חודשים בלבד, ו-20 מיליון בתוך שנה. ברחבי אירופה, שם הושק הסטאר לראשונה, נמכרו 15 מיליון יחידות. המכשיר זכה להצלחה דומה באמריקה הלטינית (5 מיליון יחידות), רוסיה (3 מיליון יחידות), וסין (מיליון יחידות). כמו כן, ה- Samsung Star אף הגיע לראש טבלאות הטלפונים הניידים הנמכרים ביותר בגרמניה ואוסטריה.
המכשיר, שתוכנן עבור הדור הבא של משתמשים בטלפונים ניידים, קודם דרך תוכניות שיווק מקומיות המותאמות לכל אזור ומדינה. כמו כן, סמסונג קיימה אירועי Mobile Live ניסיוניים ברחבי העולם- באירופה, מרכז ודרום אמריקה, המזרח התיכון, אפריקה ודרום-מזרח אסיה.

מר לי, סמנכ"ל שיווק תקשורת סלולארית עסקית בכיר בסמסונג אלקטרוניקס: "אנו גאים על ההצלחה של ה- Samsung Star ברחבי העולם. החזון של סמסונג הוא להמשיך ולהוביל את השוק העולמי של טלפונים ניידים בעלי מסכי מגע מלאים, ולשלוט בשוק עם היצע מכשירים מגוון, לצד גישה שיווקית מותאמת אישית".

אודות Samsung Star (S5230):
ה- Samsung Star בעל מסך מגע מלא WQVGA LCD (240x400), בגודל 3 אינץ'. במכשיר ממשק משתמש TouchWiz של סמסונג עם ווידג'טים סלולאריים, המאפשרים למשתמש גישה קלה ואינטואיטיבית לתכונות המכשיר.
ה- Samsung Star מצויד במצלמת 3.2 מגה-פיקסל הכוללת זיהוי פנים (SmileShot) וצילום וידאו התומך ב-QVGA ב-15 פריימים לשנייה. למכשיר חיישן המאפשר התאמה אוטומטית של התמונה המוצגת על המסך לפי זווית סיבוב המכשיר.
בכדי לאפשר למשתמשים לאכסן תוכן מולטימדיה מגוון, ה- Samsung Star כולל זיכרון פנימי בגודל 50 מגהבייט עם כניסה לכרטיס זיכרון חיצוני microSD להרחבה עד גודל של 8 ג'יגהבייט.
למכשיר רדיו FM עם RDS המכשיר תומך בריבוי פורמטים ב-DNSe לשימוש נוח ושיפור איכות הצליל. בנוסף, למכשיר תכונות זיהוי מוזיקה על ידי שימוש בשירות "מציאת מוזיקה".
משתמשי ה- Samsung Star יכולים ליהנות מגלישה מלאה באינטרנט, ממגוון משחקים מלאים מוטמעים. על ידי שימוש בתמונת איש קשר (Photo Contact), משתמשים יכולים להתקשר על ידי נגיעה פשוטה בתמונה הנדרשת. כמו כן, מתאפשר חיפוש Google/אימייל Google. לנוחיות המשתמש, המכשיר גם תומך בתצוגת מקלדת QWERTY, בעל "פתיחה חכמה", ותכונות כתב יד.

תכונות נוספות:
קישוריות בטכנולוגיית Bluetooth 2.1 /USB 2.0 FS
תמיכה בתדרים: 850/900/1800/1900 MHz
סוללה 1,000 mAh
מימדים:
אורך: 104 מ"מ
רוחב: 53 מ"מ
עובי: 11.9 מ"מ

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שלום תל אביב.