מפרסם: דוניצה תקשורת
תאריך: 24/01/2011 14:51
נושא: טכנולוגיה והייטק
RAD-Luigi Arcari
RAD-Luigi Arcari
הודעה לעיתונות

רד פותחת משרדים באיטליה וממנה את לואיג'י ארקארי למנהל

רד פותחת משרד באיטליה וממנה את לואיג'י ארקארי למנהל המכירות האזורי

רד תקשורת מחשבים, יצרנית גלובלית של ציוד למגוון יישומי תקשורת נתונים וטלקומוניקציה, הודיעה על פתיחת משרד ברומא, איטליה. זהו משרדה ה-28 במספר של החברה ברחבי העולם. במקביל הודיעה החברה על מינויו של לואיג'י ארקארי למנהל מכירות אזורי לאיטליה.

לארקארי (52) תואר בהנדסה ונסיון רחב במכירוטת ופיתוח עסקי בתעשיית הטלקום. לפני ההצטרפות לרד עבד ב-Enidata, אוליבטי, Stratus Computers, לוסנט ואלקטל לוסנט. בתפקידו החדש יחזק ארקארי את נוכחותה של רד בשוק האיטלקי ויפתח הזדמנויות עסקיות חדשות, בעיקר מול ספקיות הטלפוניה.

רד תקשורת מחשבים RAD Data Communications - אתר החברה: www.rad.com,
טוויטר: http://twitter.com/raddatacomms
רד תקשורת מחשבים שנוסדה ב-1981, ונמצאת מאז בבעלות פרטית, מוכרת בעולם כיצרנית גלובלית מובילה של ציוד גישה ו-Backhaul באיכות גבוהה למגוון יישומי תקשורת נתונים וטלקומוניקציה. הפתרונות החברה משרתים את הדרישות לגישה משולבת של קול ונתונים של ספקי שרותי תקשורת, חברות תקשורת ורשתות ארגוניות ברחבי העולם. למעלה מ- 11 מיליון יחידות של מוצרי החברה כבר הותקנו ברחבי העולם, ובין לקוחותיה 150 ספקי תקשורת וחברות טלפוניה, בינהן AT&T, China mobile, France telecom, Deutsche Telekom, Orange, T-Mobile, ואחרים. לקוחות אלה נתמכים ע"י 29 משרדים ולמעלה מ- 300 מפיצים ב- 165 מדינות. רד היא חלק מקבוצת רד. יו"ר: זהר זיסאפל. מנכ"ל: אפי וכטל

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דוניצה תקשורת.