מפרסם: דניאלה רייבנבך תקשורת
תאריך: 13/02/2011 17:34
נושא: חברה
אור יוסיפוב, בן ה- 12.5
אור יוסיפוב, בן ה- 12.5
הודעה לעיתונות

בואו להציל חיים ב- 28.2: קבוצת קניוני ישראל נרתמת לאיסוף דגימות מח עצם עבור ילד חולה לוקמיה

קבוצת קניוני ישראל נרתמת לאיסוף דגימות מח עצם עבור ילד חולה לוקמיה

קבוצת קניוני ישראל, המונה 18 קניונים ומרכזי מסחר ברחבי הארץ, תפתח את כל קניוני הקבוצה ביום שני, ה- 28.2.2011, בין השעות בין השעות 22:00 - 10:00, לפעילות איסוף דגימות לחיפוש תורם מח עצם לילד אור יוסיפוב, חולה לוקמיה בן 12.5 הסובל מהמחלה מאז היותו בן 5.

במסגרת המבצע יוצבו עמדות בדיקה בכל 18 הקניונים של קבוצת קניוני ישראל.
הבדיקה הנה פשוטה, מהירה וללא כאב, במהלכה נאספת דגימת רוק למח עצם (כמו במשטח גרון).
הבדיקה מיועדת לאנשים בגילאי 18 עד 55, בריאים שלא נבדקו בעבר למאגרים רפואיים כלשהם.
המבצע מתקיים בשיתוף עמותת "מאבק לחיים" ועמותת "זיכרון מנחם".

לדברי אילנית גריוביץ-ברגר, סמנכ"ל שיווק קבוצת קניוני ישראל: "בקבוצת הקניונים אשר חרתה על דגלה בין היתר את ערך הקהילה, נרתמנו מייד לסיוע. אני תפילה שנצליח לסייע לאור היקר ולהשיב לו את בריאותו".

אור יוסיפוב בן ה- 12.5 אובחן לאחרונה בהישנות של מחלת הלאוקמיה ממנה הוא סובל מאז היותו בן 5. בזמנו טופל אור במשך שלוש שנים בכימותרפיה אגרסיבית שגרמה לו לתופעות לוואי קשות וסבל רב. עם חזרתה של המחלה שנית, הטיפול הנדרש הנו הרבה יותר אגרסיבי ויש צורך בהשתלת מח עצם. בקרב בני המשפחה לא נמצא תורם מתאים, ולפיכך פונה המשפחה לציבור הרחב לבוא ולהיבדק, ובכך להציל את חייו של אור.

מבצע איסוף דגימות מח העצם יתקיים בקניונים הבאים:
בגרנד קניון בחיפה, בקניון נהריה, בדודג' סנטר בנצרת, בקניון לב חדרה, בקניון השרון בנתניה, בקניון מרום ברמת גן, בקניון הגבעה בגבעת שמואל, בקניון הגדול בפתח תקווה, בקניון סירקין בפתח תקווה, בחונים קונים בראשון לציון, בקניון רחובות, במתחם האאוטלט בילו סנטר, בקניותר בנס ציונה, בקניון לב אשדוד, בקניון הדר בירושלים, בקניון הראל במבשרת ציון, בקניון אדומים במעלה אדומים וקניון מלכת שבא באילת.

תוצאות הבדיקות יכנסו למאגר הציבורי של תרומות מח עצם של ביה"ח הדסה בירושלים ויסייעו לחולים נוספים במאבק מול מחלת הלוקמיה.

אתר קניוני ישראל - www.israel-malls.co.il.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דניאלה רייבנבך תקשורת.