מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 09/03/2011 14:50
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

טאקט בדיקות מכשירה את עובדיה לתחום האוטומציה

בעקבות הצפי לעלייה בביקושים לבדיקות האוטומטיות:
טאקט בדיקות מכשירה את עובדיה לתחום האוטומציה

טאקט בדיקות תוכנה, חטיבת הבדיקות של מטריקס, ממשיכה בתנופה הגדולה בתחום הבדיקות האוטומטיות ומעבירה קורסי הכשרה בכלים אוטומטיים לעובדיה בכדי להעניק להם ערך מוסף משמעותי ברמת הידע וההבנה ובכך לשפר את רמת השירותים שמעניקה החברה למגוון לקוחותיה.

עובדי טאקט סיימו באחרונה קורס ראשון ללימוד והיכרות עם כלי ה- QTP שהועבר ע"י ליאור כץ, מנהל תחום האוטומציה, עומסים וכלים בחברה. במחזור הראשון, השתתפו עשרות עובדי חטיבת הבדיקות של מטריקס מכל רחבי הארץ המוצבים בפרויקטי בדיקות שונים אצל מגוון רחב של לקוחות.

ליאור כץ, מנהל תחום אוטומציה, עומסים, ALM וכלים בטאקט בדיקות מסר כי "הדרכות האלו, הינן חלק אינטגרלי משלל פעילויות רבות שאנו מבצעים ונבצע במהלך 2011 שהוגדרה אצלנו כשנת האוטומציה והעומסים. קורס זה וכאלה שיבואו בעקבותיו ממצבים את חברת טאקט בדיקות כחברה המובילה בתחום הטסטים האוטומטיים בארץ בעקבות הידע הרב שנצבר בחברה בתחום זה ושיתופו עם כלל העובדים. טאקט בדיקות רואה בקורס זה ערך מוסף משמעותי הן ללקוחותיה והן לעובדיה. הקורס מעלה את רמתם המקצועית של העובדים, ומאפשר גישה לתחום האוטומציה בהמשך דרכם".

אודות טאקט בדיקות

טאקט בדיקות, חטיבת הבדיקות של מטריקס, כוללת כיום חמישה שירותים מרכזיים: ייעוץ ותכנון אסטרטגי בתחום הבדיקות והבטחת איכות, פרוייקטי בדיקות עם אחריות כוללת (TurnKey), מיקור חוץ של בדיקות והבטחת איכות, בדיקות בתפיסת ה- Offshore וה- NearShore ושירותי בדיקות אוטומטיות. לטאקט בדיקות מרכזי בדיקות בישראל , מזרח אירופה וסין. לחברה מגוון רחב של לקוחות מכל המגזרים, פיננסי, ציבורי, טלקום והיי-טק ומומחיות ייחודית בתחום המגזר הבטחוני. לפי הסקר האחרון של STKI , חברת מטריקס, לאחר רכישת Tact וביחד עם מטריקס גלובל, הינה החברה הגדולה והמובילה בתחום הבדיקות בישראל לשנת 2010לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר בכתובת: www.tact.co.il.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.