צילום: אסף לב
צילום: אסף לב
חדר קריסטל גלוס צילום: אסף לב
חדר קריסטל גלוס צילום: אסף לב
הודעה לעיתונות

נירלט משיקה צבע חדש: קריסטל גלוס - צבע שקוף מנצנץ, בכל גוון שתבחרו

שדרוג מהיר ומנצנץ לקירות הבית הפתרון המושלם לקראת חג הפסח

חברת הצבעים נירלט משיקה לקראת חג הפסח צבע חדש: קריסטל Gloss - צבע אקרילי שקוף על בסיס מים בתוספת קריסטלים מנצנצים. המוצר מיועד ליישום על קירות פנים לקבלת מראה של נצנוץ זוהר ואלגנטי.
קריסטל Gloss הנו ידידותי למשתמש ולסביבה ונושא תו תקן ירוק של מכון התקנים.

קריסטל Gloss מהווה פתרון מהיר לשדרוג קירות הבית. הוא אידיאלי לצביעה על קיר אחד בחלל הסלון, חדר משפחה או חדר השינה, ומספק מראה חדש עם ניצנוץ עדין לקיר - במהירות, בקלות ובמינימום הפרעה לסביבת העבודה.

קריסטל Gloss מתאים ליישום על קירות הצבועים בצבע אקרילי, כאשר גוון הצבע האקרילי מהווה גוון רקע לקריסטל Gloss. ניתן ליישמו ישירות על קיר צבוע קיים הנמצא במצב טוב (ללא חורים או סדקים), או לבחור ליישם תחילה בסיס צבע מסדרת נירוקריל בכל גוון שבוחרים ממניפת הגוונים של נירלט.

קריסטל Gloss נוח לשימוש ישירות מהאריזה. המוצר הנו קל ליישום ולמריחה ואינו נוזל או מלכלך. האפקט המרבי מתקבל על קיר החשוף למקור אור (תאורה ישירה או חלון). כמו כן, ככל שגוון הרקע כהה יותר, כך מתקבל אפקט מנצנץ מרהיב יותר.
ליישום מומלץ להשתמש במברשת ברוחב 5-10 ס"מ בתנועות איקס קצרות.

ניתן להשיג את קריסטל Gloss באריזה של 1 ליטר.
המוצר נמכר בחנויות וברשתות השיווק המובחרות במחיר מומלץ לצרכן של 120 ש"ח.

נירלט הינה חברת הצבע המתקדמת בישראל, המובילה בחדשנות, איכות ושירות בשוק מוצרי הצבע והאיטום, והיא החברה הגדולה בישראל בתחום צבעי הבנייה וצבעי האבקות.
נירלט מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מגוון רחב של צבעים וציפויים המותאמים לפנים וחוץ הבית, לעץ ולמתכת, מוצרי תשתית לצביעה ומוצרי איטום. המוצרים משווקים לשוק הישראלי ולמדינות רבות ברחבי העולם.
בנוסף מציעה נירלט מרכז שיירות ייחודי, ראשון מסוגו בישראל, המציג את מגוון המוצרים הרחב של נירלט, ומעניק ייעוץ והדרכה לקהל המבקרים איך לעצב את הבית בצבע. המרכז ממוקם בקומת האדריכלים בדיזיין סנטר בבני ברק.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דניאלה רייבנבך תקשורת.