מפרסם: דניאלה רייבנבך תקשורת
תאריך: 10/04/2011 10:00
נושא: אופנה
payless-צילום לם וליץ סטודיו
payless-צילום לם וליץ סטודיו
צילום: שי ויליץ
צילום: שי ויליץ
Payless Shoesource
Payless Shoesource
הודעה לעיתונות

רשת ההנעלה Payless Shoesource האמריקאית נפתחת בישראל!

שני הסניפים הראשונים ייפתחו בקניון הגדול בפתח תקווה ובשדרה השביעית בבאר שבע

השבוע תפתח בישראל רשת Payless האמריקאית, ע"י קבוצת סקאל שקבלה בלעדיות לייצוג המותג בישראל. שני הסניפים הראשונים של רשת Payless ייפתחו בקניון הגדול בפתח- תקווה והשני בשדרה השביעית בבאר שבע. ההשקעה בפתיחת שני הסניפים הראשונים נאמדת בכ- 2 מיליון ₪.

הסניף החדש בפתח תקווה ייפתח ביום שלישי הקרוב (12.4) בקניון הגדול, בקומה החדשה (קומה 3) וישתרע על שטח של כ- 270 מ"ר והסניף השני יפתח (ביום חמישי הקרוב (14.4), בקניון השדרה השביעית באר שבע, ישתרע על שטח של כ-290 מ"ר.

במהלך חודש אפריל- יוני עתידים להיפתח עוד 6 סניפים של רשת Payless ביניהם: גרנד קניון וסינמול בחיפה, קניון חוצות המפרץ בקריות, סטאר סנטר באשדוד, דודג' סנטר בנצרת, קניון רמות בירושלים. בחודשים יולי עד דצמבר יפתחו עוד 9 סניפים בינהם קניון הזהב קניון רחובות ועוד. הסניפים ישתרעו על שטח ממוצע של 250-300 מ"ר ויכללו מעל 15,000 פריטים ביניהם 10,000 זוגות נעליים לכל המשפחה, תיקים, אקססוריז ועוד.

סולי סקאל, מבעלי קבוצת סקאל המייבאת ומשווקת את רשת Payless בישראל: "אנו מצפים להפוך את Payless לשחקן מפתח בשוק הנעליים בישראל. ועד סוף שנת 2011 נפתח כ- 15 חנויות ברחבי הארץ ונספק ללקוחותינו אופנה ואיכות במחירים הטובים ביותר בשוק הישראלי. אני מאמין ברשת Payless, ובאתגר של פתיחת כ -60 חנויות בתוך חמש שנים בכל רחבי הארץ במרכזי קניות בקניונים המובילים.
אנו מעריכים כי מידי חודש יפקדו את שני הסניפים החדשים כ- 10,000 אלף איש. ממוצע הקנייה יעמוד על כ- 100₪, ומחזורה השנתי של Payless בישראל צפוי להגיע ל- 100 מיליון ₪ כבר בשנת הפעילות השנייה".

עוד מסר סקאל כי: "מחירי המותג בישראל יהיו המחירים דומים למחירי ארה"ב בתוספת מע"מ. נעל בממוצע תעלה 100 ש"ח וטווח המידות ינועו החל ממידות לפעוטים,ילדים,נשים וגברים.

לרגל פתיחת הרשת בישראל יערך מבצע חסר תקדים: חלוקת כרטיסי גירוד ללקוחות ראשונים שיגיעו לפתיחת הסניף החדש בקניון פ"ת. הלקוחות הראשונים ייהנו מ – 1,500 כרטיסי גירוד – כל כרטיס זוכה. כרטיסי הגירוד יזכו את הלקוחות במאות נעלים, תיקים ואביזרי אופנה – במתנה, ובכרטיסים המקנים הנחות משמעותיות על מגוון רחב של מוצרים בחנות. חלוקת כרטיסי הגירוד יערכו ביום שלישי הקרוב (12.4) החל משעה 17.00.

ענקית האופנה האמריקנית, Payless, הינה רשת קמעונאית המתמחה בהנעלה, הידוע כמציעה מגוון אפשרויות של מותגי הנעלה. Payless נוסדה ב1956, והיום החברה בעלת דריסת רגל גלובלית מתרחבת עם כמעט 5,000 חנויות ברחבי העולם ומעסיקה כ- 50,000 עובדים. היקף המכירות של החברה ב- 2010 הגיע ללמעלה מ-3 מיליארד דולר בשנה.

תמהיל המותג Payless מציע מגוון רחב של מותגים תחת קורת גג אחת, כולל קולקציות מעצבים כמו Christian Siriano for Payless , Lela Rose for Payless, ו Isabel Toledo for Payless. כל אחד מהמותגים של Payless ממוקד להתאים לסגמנט לקוחות ספציפי בשוק.

קבוצת סקאל נמצאת בבעלות האחים סולי ומאיר סקאל. החברה מייבא ומשווקת מגוון רחב של מותגי אופנה בינלאומיים ביניהם: Polo Ralph Lauren, Kenneth Cole, bebe, Nautica, Timberland, GUESS. ועוד. החברה מפעילה בנוסף כ - 50 חנויות Multibrand – אמפוריום וסקאל ספורט ועוד כ50 חנויות דגל של המותגים שהיא מייבאת.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דניאלה רייבנבך תקשורת.