מפרסם: שלמור תקשורת
תאריך: 01/09/2011 13:12
נושא: קולינריה, צרכנות
מהלך 100 % חזה עוף- מאמא עוף . יח"צ
מהלך 100 % חזה עוף- מאמא עוף . יח"צ
הודעה לעיתונות

כל השניצלים של מאמא עוף עשויים מ-100% חזה עוף

מאמא עוף, יצרנית מוצרי העוף המוכנים הגדולה בישראל, משלימה מהלך ראשון מסוגו בעולם בו כל השניצלים מתוצרתה עשויים מ-100% חזה עוף. על מנת להגיע למוצר שעשוי אך ורק מ-100% חזה עוף, מאמא עוף השקיעה מאמצים רבים בתהליך פיתוח ארוך ומורכב עד לקבלת מוצר עסיסי וטעים

המוצרים המובילים המהווים את חוד החנית של המהלך הם המוצרים האהובים והפופולאריים ביותר בקרב ילדים מסדרת שניצל בצורות (שניצל ג'ונגל, שניצל אוקיינוס, שניצל כוכבים וכו').

לדברי איציק מושל, מנכ"ל מאמא עוף, "המעבר ל-100% חזה עוף נובע מתוך מחשבה והבנת צרכי הילדים וההורים. ילדים ישראלים מאוד אוהבים שניצלים ובמיוחד שניצל של מאמא עוף. במהלך זה, אנו כחברה מובילה, מעניקים להורים שקט נפשי וביטחון באמצעות תהליך הכנה מוקפד ומבוקר ושימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר- ולכן כל השניצלים שלנו עשויים מ-100% חזה עוף בלבד וללא חומרים משמרים. אנחנו במאמא עוף שמחים להוביל גישה אשר שמה את הצרכן במרכז ולכן בכל העשייה שלנו אנחנו "קודם כל חושבים על הילדים".

כעת הצרכנים יכולים לצרוך את השניצלים האהובים על ילדיהם בביטחון, בידיעה שכל השניצלים של מאמא עוף לא רק טעימים אלא גם מזינים ועשויים מ 100% חזה עוף בלבד.
כדי להדגיש את המסר ולבדל משניצלים אחרים, יסומנו כל השניצלים של מאמא עוף ע"י חותמת "עשוי מ– 100% חזה עוף".

המוצרים של מאמא עוף הינם ללא חומרים משמרים וצבעי מאכל, עוברים תהליך מבוקר ותקנים מחמירים וכמובן עשויים מ-100% חזה עוף.

מוצרי מאמא עוף 100% חזה עוף אמיתי שניתן למצוא על המדף בגרסא החדשה:

  • סדרת שניצלים לילדים (כוכבים, טבעות, ג'ונגל וכו').
  • סדרת שניצל דק (דק פריך, דק צ'יפס, דק מתובל).
  • סדרת רצועוף (שומשום, קראנצ').
  • שניצל עוף אמיתי (בציפוי ביתי, בציפוי מעודן, בציפוי שומשום, בציפוי צ'יפס, בציפוי פריך).

המותג מאמא עוף כולל מוצרי עוף מוכנים לאכילה קפואים וטריים, המיוצרים במפעל המתקדם "תנובה גליל", שבקרית שמונה. כיום זוכה המותג מאמא עוף לשיעור מודעות גבוה ביותר. פיתוח המוצרים במאמא עוף הינו תהליך ארוך ומורכב הכולל שלבי פיתוח מרובים בהם מבחני טעימה ובדיקה מול הצרכנים, עד להגעה למוצר הטוב ביותר בטעם ובאיכות עפ"י תקני האיכות המחמירים ביותר בארץ ובעולם.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שלמור תקשורת.