לוגו - חטיפי העמק
לוגו - חטיפי העמק
הודעה לעיתונות

חברת "חטיפי העמק" תקים מפעל חדש באזור התעשייה החדש "שגיא 2000" בהשקעה של 15 מיליון ש"ח

חברת "חטיפי העמק", אשר נוסדה בשנת 1991 מקימה בימים אלו מפעל חדש באזור התעשייה "שגיא 2000". החברה רכשה שטח של 12 דונם באזור התעשייה, עליו תקים אתר ייצור חדש בהשקעה כוללת של 15 מיליון ₪. אזור התעשייה הינו בניהול משותף של המועצה האזורית עמק יזרעאל ועיריית מגדל העמק.

אתר הייצור החדש אמור להיחנך באביב 2013, והוא יכפיל את שטחו של המפעל הקיים (אשר נמצא באזור התעשייה הדרומי של מגדל העמק) אשר הוקם לפני 20 שנה. פיתוח זה יאפשר לחברה להכפיל את כושר הייצור הנוכחי שלה ולהוסיף מגוון מוצרים רחב לסל המוצרים שלה. החברה פנתה למנהלת מרכז ההשקעות במשרד התמ"ת על מנת לקבל חבילת סיוע ממשלתית בביצוע הפרויקט, וזו אישרה את תכנית ההשקעה בהרחבת המפעל.

אורי מטוס, המנכ"ל והבעלים של "חטיפי העמק", מסר כי ההשקעה במפעל החדש כוללת גם רכישה של קווי ייצור ואריזה אוטומטיים מתקדמים, אשר יאפשרו הן הגדלה משמעותית של כושר הייצור והן פיתוח והקמה של קווי מוצרים חדשים, בנוסף למוצרי החטיפים שמציעה החברה היום (בעיקר – "בולי" – חטיף בטעם בוטנים ו"באגסי" – חטיפי חיטה במגוון טעמים).

בתכניות החברה לפתח קווי מוצרים חדשים, בהם - חטיפים על בסיס תפוח אדמה, שקדי מרק ואף פיתוח קו חדש של חטיפים כשרים לפסח. עוד ציין, כי המפעל החדש מתוכנן לשלב גם מרכז מבקרים אטרקטיבי לכל המשפחה.

לדברי אורי מטוס – "מפעל "חטיפי העמק" חרט על דגלו כבר מיום הקמתו לפני 20 שנה מאבק במחירים המופקעים בארץ והציע לאורך כל השנים את החטיפים שלו במחירים אטרקטיביים ביותר. כך שצמיחתו היפה ורווחיותו של המפעל במשך השנים היא הוכחה לכך שאפשר בהחלט לייצר ולמכור מוצרים איכותיים במחירים שפויים ועדיין להתפרנס בכבוד".
המפעל מייצר תחת מותגים פרטיים של רשתות שיווק וחברות מובילות (כגון – מגה, שופרסל, תלמה, טעמן ועוד) וכן תחת המותג שלו – "חטיפי העמק". לאחרונה הרחיב המפעל את שיווק המוצרים תחת המותג חטיפי העמק ברשתות השיווק ובחנויות ופיצוציות רבות ברחבי הארץ – "כדי להביא את בשורת החטיף שאנו מציעים לכול התושבים - במרכז ובפריפריה" – הוסיף מטוס.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אוברמן תקשורת - סיגל אוברמן.